Gå til innhold

Dere mannfolk som liker alle på tinder, ser dere over hvem dere liker for å unngå å like folk det er kleint å like?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hører jo om mannfolk som liker alle på tinder, og heller sorterer ut når de får matcher. Det hender seg jeg får likes fra folk det er helt upassende at liker meg, feks jobbkollegaer og faren til en venninne. Vet at de ikke ville likt meg hvis de så at det er meg. Lurer derfor på om dere menn som liker alle går over de dere har likt for å unngå slike episoder, eller bryr dere dere ikke?

Anonymkode: e482e...2ae

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man liker alle uten å se, på hvilken måte kan man «gå over» de man har likt før man ev. matcher? Poenget er jo at man sorterer først etter at man får match.

Anonymkode: a3093...a57

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid så lett å gjenkjenne noen med et raskt blikk på et bilde. Mange er knapt nok gjenkjennbare på tindernildene sine. Så selv om man ser på profilbildet kan nok mange fort gå under radaren

Anonymkode: ed7ea...cba

Skrevet

Jeg trykker liker på alle, fordi jeg bryr meg ikke om utsende, men personlighet :)

AnonymBruker
Skrevet
Stoltskeiv skrev (Akkurat nå):

Jeg trykker liker på alle, fordi jeg bryr meg ikke om utsende, men personlighet :)

Litt naivt å tenke at alle har en super personlighet. 

Anonymkode: 5cb9e...fa0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt naivt å tenke at alle har en super personlighet. 

Men du blir jo ikke kjent med personligheten om du ikke gir noen sjans 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Stoltskeiv skrev (Akkurat nå):

Men du blir jo ikke kjent med personligheten om du ikke gir noen sjans 

Om du oppriktig gir totalt blanke i utseende så gratulerer jeg. 🥳 Da er du 1/1000000. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Stoltskeiv said:

Du trykker like på alle for å øke sjangsen for match. Ikke prøv deg.

Anonymkode: c8f09...441

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trykker like på alle for å øke sjangsen for match. Ikke prøv deg.

Hvorfor skulle jeg det? Jeg bruker ikke så mye tinder uansett fordi det er så overfladisk, men de gangene jeg gjør det så trykker jeg liker på alle, starter en samtale også fader det ut fordi jeg ikke er god på å holde samtaler. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Stoltskeiv said:

Hvorfor skulle jeg det? Jeg bruker ikke så mye tinder uansett fordi det er så overfladisk, men de gangene jeg gjør det så trykker jeg liker på alle, starter en samtale også fader det ut fordi jeg ikke er god på å holde samtaler. 

Tinder er ikke til for å holde samtaler. Man matcher og man avtaler møte innen 10min eller overfører til snap eller sms. Når du hører folk klage over at de ikke lykkes på Tinder så er det de som tror at man skal chatte i en evighet og bli kjent PÅ Tinder. Så de kan takke seg selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dersom man liker alle uten å se, på hvilken måte kan man «gå over» de man har likt før man ev. matcher? Poenget er jo at man sorterer først etter at man får match.

Anonymkode: a3093...a57

Les en gang til, du.

Anonymkode: c6989...84d

Gjest AprilRyan
Skrevet

Det er jo litt merkelig å bare klikke i vei på både sjefen, søstra di eller kanskje eksen bare fordi du ikke gidder å ta en titt før du liker vedkommende.

Har hun Tinder gull så kan hun se hvem som har likt henne.

Enda kleinere blir det vel hvis det blir match med sjefen for eksempel :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk like fra eksen til venninna mi, de har barn sammen. Jeg kan ikke se for meg at han tenkte seg hardt om der 😄 

Anonymkode: 06e55...a54

AnonymBruker
Skrevet

Faren til venninna? Det var optimistisk av han.

Anonymkode: 7a665...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Faren til venninna? Det var optimistisk av han.

Anonymkode: 7a665...9d4

Det er jo derfor at jeg tenker at han umulig kunne sett det var meg. Jeg ligner på meg selv på bildene, men vet at han hadde aldri likt meg med vilje. Så er ikke menn som gjør slikt redd for å like folk man ikke bør like?

Anonymkode: e482e...2ae

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er stygt gjort å sortere jenter etter en match.... Tenk om jenta blir veldig glad for match og så forsvinner mannen igjen! Sveiper aldri på noen jeg føler ikke passer for meg! Mann 37

Anonymkode: 5af38...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...