Gå til innhold

Hvem er jeg?

Poppeloppane

Anbefalte innlegg

Hva vil jeg? Hvor går veien videre? 

Idag er første dagen på en stund der jeg kjenner meg litt..kvikk? Opplagt? Jeg husker ikke engang når min "dårlige" periode starta denne gangen.. kanskje var det i vinter. 

Jeg slutta i jobben i april og tenkte det skulle bli en ny start. Bare grein hos legen og ba henne sykemelde meg. Startet som vikar i ny. Nå føler jeg at jeg står litt fast.. jeg har ikke engang fast jobb enda. Idag har jeg knødd meg til å søke ny fast jobb. Har frem til nå følt meg for syk og slapp til å jobbe. Er jeg hypokonder?! Har innsett at det å være alene ikke hjelper noen ting. Når ting blir vanskelig får jeg en trang til å trekke meg unna alt og alle. Har liksom nok med de nærmeste. Tør nesten ikke hilse på naboen.. Har så mye angst på natta. I natt pustet jeg dypt inn og ut. Det hjalp faktisk :)

Har innsett at jeg blir så selvsentrert når ting blir vanskelig. Har nylig funnet ut at noen rundt meg også har det vanskelig. Vi pratet om det og det gjorde at jeg føler meg litt mindre alene om det. 

Humøret mitt kan tydeligvis svinge kraftig fra dag til dag eller uke til uke. Jeg har lenge lurt på om det er noe mere galt med meg, men har aldri turt å be om hjelp. Burde jeg? 

Utad har jeg det meste, men inne i meg mangler det noe... 

Takk hvis du leste❣ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...