Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Som Dnb kunde skal du ikke betale for bruk av betalingstjenester på nett og mobil i Norge. 

https://www.dnb.no/dagligbank/priser

Betalingen på nesten 300 pr år i januar er kun for å ha Visa/bankkortet.

Med andre ord har det ingen betydning om du er totalkunde eller ei.

Anonymkode: dc233...1c1

Ok, ikke nå lenger kanskje. Men da de ringte meg for å "selge meg" Mastercard og forsikring for en del år tilbake, var det for å bli totalkunde og få gebyrfrie tjenester i nettbanken. Det var bare noe sånt jeg husket, men det er altså en del år tilbake i tid. 

Men det er bra det er gebyrfritt! Skulle bare mangle - man gjør tross alt hele jobben selv.

Endret av Million
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk velger å bruke de bankene som har masse gebyrer på alt.

AnonymBruker
Skrevet

Null gebyrer i Sbanken. God rente på kredittkort og ingen gebyrer for uttak i utlandet. Suveren app.

Jeg hadde aldri godtatt å måtte betale gebyr for å betale en regning. 

Anonymkode: 5596f...686

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Null gebyrer i Sbanken. God rente på kredittkort og ingen gebyrer for uttak i utlandet. Suveren app.

Jeg hadde aldri godtatt å måtte betale gebyr for å betale en regning. 

Ikke jeg heller. Vært fornøyd med sbanken i mange år. Men spørs åssen det går nå som de er kjøpt opp av DNB. 

Anonymkode: 6ef27...3d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke jeg heller. Vært fornøyd med sbanken i mange år. Men spørs åssen det går nå som de er kjøpt opp av DNB. 

Anonymkode: 6ef27...3d5

Jeg vet godt at Sbanken er kjøpt opp av DNB. Foreløpig er jeg avventende, men venter egentlig på at gebyrer og renter skal øke. Har sett meg ut en alternativ bank og anskaffet kredittkort hos Norwegian som passer mitt bruk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...