AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Noen som har peiling? Synes fette er drit skummelt. Anonymkode: f2a4b...cc0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Dette skulle det stå* Anonymkode: f2a4b...cc0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Kanskje lurt å tenke over hva slags vennskap du vil ha og hvordan du ser for deg å prioritere det før du går inn på det å skaffe deg venner. Det er litt likt med å velge date og kjæreste. Hva søker du, hva vil du ha, hva vil du ikke ha? Anonymkode: ef3e9...788
skreppamedleppa Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Å få/skaffe seg nye sosiale relasjoner i voksen alder kan være vanskelig- men slettes ikke umulig😉 Når jeg var ny i byen min heiv jeg meg på et kurs i regi av kirkens SOS og ble frivillig der, ennda jeg er langt fra kristen selv eller hadde den store iveren etter frivillig arbeid.. Men det har blitt et 14 års vennskap med noen jeg traff der.. Jeg heiv meg også med på å være frivillig i 'homodagene' som det het den gang da, ennda jeg er heterofil, og har fått noen super fantastiske vennskap gjennom det.. Igjennom min tidligere jobb ble vi kollegaene veldig nære og utviklet vennskap privat. Poenget mitt er vel egentlig: en må være litt åpen for nye bekjentskaper, gjøre litt selv, plassere en viss innsats og hoppe inn i situasjoner hvor en kan bli kjent med andre. "Bjuda på" som en sier.. Tørre å ta initiativ selv, spørre om noen vil være med på en fredagspils eller fredagskaffe for den saks skyld, det kan føles sårbart men ingen kan lese tankene dine så en må bare hive seg ut i det.. Og så er det jo å tenke litt på: må de være kliss lik deg selv? Eller kan du være gode og nære venner med andre mennesker som kanskje ikke deler de samme erfaringer du gjør? Viss allt må være kliss likt deg selv har du også færre sosiale arenaer å spille på kanskje.. Sosiale situasjoner er skummelt, i aller høyeste grad, å skulle være litt på leit etter noen en føler seg komfortabel, trygg og sikker med hvor en 'klikker' nok med de til å utvikle et vennskap med, helst et solid og godt et... Ja fy søren det er ikke så innmari lett det.. Men alle de jeg nå har fått som venner i byen min, alle disse sære, rare, unike nydelige menneskene jeg er stolt over å ha som venner har blitt det med litt prøving og feiling og jeg sitter igjen med en solid flokk jeg er skikkelig glad i, så det er ikke umulig.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kanskje lurt å tenke over hva slags vennskap du vil ha og hvordan du ser for deg å prioritere det før du går inn på det å skaffe deg venner. Det er litt likt med å velge date og kjæreste. Hva søker du, hva vil du ha, hva vil du ikke ha? Anonymkode: ef3e9...788 Jeg søker noen jeg kan møte ute å dra på kafé med, teater med osv. En jeg kan være sammen med å finne på hyggelige ting sammen med🙂 Anonymkode: f2a4b...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Pinner skrev (12 timer siden): Du kan jo skrive med meg? 😀Jeg er 34 da:) Hvor bor du? Anonymkode: f2a4b...cc0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 Jeg synes det blir mer og mer vanskelig å skaffe meg venner fordi jeg blir mer og mer kresen. Jeg har samboer. Men dersom jeg skulle finne meg en kjæreste ville jeg vært langt mindre kresen på det, enn å finne venner. Det gjør det veldig vanskelig. Anonymkode: 158a4...0a1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 Noen som har prøvd vennegrupper på FB eller er det for flaut og synlig? Anonymkode: 158a4...0a1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #11 Skrevet 6. august 2022 Det er bare å gi det opp. Anonymkode: d8150...7ef
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 Du kan jo prøve venneapper som GoFrendly og Venn og se om du får kontakt med noen der. Anonymkode: 4188a...6cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå