Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min vant 10 000 kroner i lotto. Han sa at det kom godt med mtp alle utgiftene han har fremover. Det vil si at han ikke deler noe med meg. Syns dere han burde det? Vi har vært sammen i fem år og er forlovet. 

Anonymkode: 48f9e...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 000 er ikke så mye og han skal bruke det på utgifter han vet kommer... Synes det er helt legitimt. Hadde han kjøpt ferie til seg selv ville jeg synes det var smålig gjort, men dette er helt innafor.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet

10.000 kroner er et så lite beløp at det nok forsvinner i det store sluket. Syns ikke kan trenger å gi deg noe, det hørtes ikke ut som han har tenkt å sløse det bort.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Vant bare han penger eller begge dere to?

Anonymkode: e4d8d...a9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han betalte for det selv. Han spiller fast en gang i uken med sine egne penger. Sånn sett går det opp i opp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjæresten min vant 10 000 kroner i lotto. Han sa at det kom godt med mtp alle utgiftene han har fremover. Det vil si at han ikke deler noe med meg. Syns dere han burde det? Vi har vært sammen i fem år og er forlovet. 

Nei, det synes jeg ikke.

Skrevet

Eh.. nei.. det er ingenting..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han betalte for det selv. Han spiller fast en gang i uken med sine egne penger. Sånn sett går det opp i opp.

Hvorfor spør du da om han burde dele med deg?

Anonymkode: 09878...c6e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert brukt mer penger på å spille enn det han har vunnet, så ja, syns han skal få beholde de pengene selv. 10 000 er jo ikke så mye penger? Hva skulle du gjort med noen tusenlapper?

Anonymkode: 081b6...3a2

AnonymBruker
Skrevet

Nå var det ikke akkurat noen formue han vant.

Anonymkode: 0b9c3...20c

Skrevet

Spill selv da vel? Ikke vær så grisk. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

HAN vant … og det er ti tusen ikke ti mill 

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du han ellers skal bruke penger på, da? Jeg syns det er veldig fornuftig å bruke de på utgifter, med tanke på at dere er forlovet så antar jeg at dere bor sammen og. Dermed kommer vel dette dere begge til gode, å få vekk utgifter? Dersom dere ikke bor sammen, så har du jo egentlig ikke så mye du skulle sagt ift hans økonomi. 

Anonymkode: 301d7...6cb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha det er jo omtrent ingenting. Jeg er gift og hadde ikke forventa å få av de pengene en gang. Han har jo tydeligvis en plan for de også 

Anonymkode: 21b5e...9b1

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal han dele lusne 10 000 kr med deg? Sorry ass, men du fremstår som en smule grisk.

Anonymkode: 751bd...c79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

10.000 er da ingenting. Hadde ikke delt jeg heller. Men spandert et restaurant besøk eller noe. 

Anonymkode: f7bf7...6a5

• Liker 1
Gjest Marte79
Skrevet

Selvom det hadde vært 100.000kr betyr det jo ikke at man må dele det med samboeren (hvis ikke dere har spilt sammen Lotto). Sånn sett er det jo HAN som hadde flaks og HAN velger selv om han deler eller ikke uavhengig hvor mye eller lite det er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo fornuftig da. 

Det er et lite beløp i det store bildet. 

Anonymkode: 6d612...53f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke han burde. Eller har du betalt for alle kupongene du også?

Hvorfor synes du han burde dele med deg ts?

Anonymkode: 62d87...90d

AnonymBruker
Skrevet

Betaler du halvparten hver gang han taper da? Eller forventer du kun å få når han vinner?

Anonymkode: 64857...139

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...