Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med samboer i 2 år. Hos oss går det veldig opp og ned når det kommer til de typiske kjærestegreiene. Det er ikke meg det står på da jeg fremdeles er stormforelsket og vil si jeg forguder han. Men slik er det ikke andre veien. Svært opp og ned, noe som er forvirrende. Jeg forstår at ikke alle er som meg, men noe mer stabilt hadde jo vært fint.

Jeg synes kjærlighet, kos, kyss og sex er like naturlig nå som i starten, han tenker at det skal gå opp og ned. Ja, enig til en viss grad, men med opp og ned så er det snakk om null av det i perioder. Vanlig?

Kanskje det er jeg som er for mye og at det ikke er noe å overtenke sånn?  

Hvordan er/avr deres forhold rundt den tid? 2 års tid? 

Anonymkode: 4d4bd...d30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lite etter 2 år at du tenker på dette og lager tråd, det viser at han ikke er like interessert og dere ikke matcher. Han styrer hele forholdet her virker det som.

Anonymkode: e1a79...77b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så lite etter 2 år at du tenker på dette og lager tråd, det viser at han ikke er like interessert og dere ikke matcher. Han styrer hele forholdet her virker det som.

Anonymkode: e1a79...77b

Dette som er så rart, for han kan ha korte perioder der han er skikkelig på, koser og klemmer, sier de fineste tingene, at det er oss for alltid, ingen andre for han, han er bare min, osv.. For så å bli nesten kald i andre perioder, gjerne lengre perioder. Hvis jeg tar det opp så er det som skrevet over at det går opp og ned. Men så voldsomt da? Prøver jeg å snakke mer om det eller gir uttrykk for at jeg synes jeg kan forvente litt mer av han i de nedperiodene, så blir han sint og legger frem at jeg forventer for mye og at han ikke er bra nok. Ikke det jeg mener, men mener at kjærligheten skal vel være der selv om man har en "nedperiode". 

Derfor jeg lurer her, for tror ikke det jeg opplever her er helt vanlig, uten å være sikker? Var ikke sånn i mine forrige forhold. Men tror kanskje jeg kan ha fått litt hekt, mtp at det er slik her. Fått meg usikker!

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som han strever med noe. Vi er på 2 år nå, sexen varierer. Stort sett når vi har fri og føler oss uthvilt. Men vi har sex hver uke. 

Og intimiten ellers i hverdagen er der like mye som før synes jeg. 

Men det skal sies at med eksen min så hadde vi det ALDRI sånn. Det var ikke noe het sofakos da og sitte tett/ligge tett inn til hverandre. Så folk er forskjellige. 

Anonymkode: a8f1e...a0a

Skrevet

Vi har vært sammen straks 2 år og her er begge like tullete forelsket. Masse kos, kyssing og sex mer eller mindre hver dag. Kjæresten forguder meg og omvendt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS, hva mener du med "perioder"? Vi har vært sammen i 2 år (er samboere nå) og har ikke sex når jeg har mensen (jeg synes det er så utrolig ekkelt), da blir det jo en uke uten sex, hvilket vi lever fint med. Ellers har vi det fint i hverdagen sammen, langt tryggere på hverandre nå, mye tull og tøys, krangler lite, har sex 2-3 ganger i uken vil jeg tippe på.

Anonymkode: 44396...f2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette som er så rart, for han kan ha korte perioder der han er skikkelig på, koser og klemmer, sier de fineste tingene, at det er oss for alltid, ingen andre for han, han er bare min, osv.. For så å bli nesten kald i andre perioder, gjerne lengre perioder. Hvis jeg tar det opp så er det som skrevet over at det går opp og ned. Men så voldsomt da? Prøver jeg å snakke mer om det eller gir uttrykk for at jeg synes jeg kan forvente litt mer av han i de nedperiodene, så blir han sint og legger frem at jeg forventer for mye og at han ikke er bra nok. Ikke det jeg mener, men mener at kjærligheten skal vel være der selv om man har en "nedperiode". 

Derfor jeg lurer her, for tror ikke det jeg opplever her er helt vanlig, uten å være sikker? Var ikke sånn i mine forrige forhold. Men tror kanskje jeg kan ha fått litt hekt, mtp at det er slik her. Fått meg usikker!

ts

Han henter seg jo inn igjen hos deg i de fine periodene og du lever for å få de fine periodene. Egentlig er han den kalde personen. Sånn er det som regel. Mennekser er den siden de viser oftest og som de har lettest for å vise.

Så hva ønsker du å leve med da?

Anonymkode: 45437...b5e

AnonymBruker
Skrevet

Selv har vi 4 år og et lite barn sammen. Sex annen hver dag, snakker sammen gjennom hele dagen. Kan finne på ting hver for oss, men har de fleste kvelder sammen. Ingen av oss orker å kose eller kline hele tiden, men kysser hver dag. 

Anonymkode: 45437...b5e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

ts

Først vil jeg si at det er helt normalt at det går litt opp og ned. At din kjæreste ikke viser tegn til at han er like ivrig hele tiden, kan vel bare være at hn slapper av, at det ikke betyr noe. 

Da må du og slappe av, og la ham være.

Når du snakker med ham og sier du forventer litt mer, da viser du samtidig at du ikke er fornøyd med ham. Når man føler at noen ikke er fornøyd med en, så blir man lei.

Endret av exictence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...