AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Del Skrevet 4. august 2022 Kan dette være årsak til at jeg ikke blir gravid? Er nå 3 mnd siden jeg sluttet og kan ikke se noe eggeløsningsslim. Utfloden er som regel tørr og i veldig små mengder. Anonymkode: 2c35f...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Del Skrevet 4. august 2022 Har samme erfaring. Utfloden stoppet da jeg sluttet på ppiller. 🤗 Sliter også med å bli gravid, men hos oss har de sagt at det er mannlig faktor. Vi har hatt to IVF-innsett, uten hell. Anonymkode: 2a44e...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 4. august 2022 #3 Del Skrevet 4. august 2022 Anbefaler den geleen fra consieve plus for den etterligner elslim og gjør det lettere å bli gravid. Prøvde i 2 år og første syklus med den klaffet det. Anbefaler også vitaminene Nac, den bedrer eggkvalitet og gir også elslim. (Jeg brukte den og) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Del Skrevet 4. august 2022 Brukt både nac og concieve pluss i 2 runder, hjelper ikke her Anonymkode: 036bf...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 Jeg har aldri hatt (synlig) utflod, eller dvs kanskje en liten prikk et par ganger i året. Det stoppet ikke meg fra å bli gravid, og gynekolog sa at det ikke ville det heller (det hadde ikke vært en faktor/årsak om man ikke ble gravid). Forklarte det med at man som regel får utflod og eggløsningsslim men som gjerne ikke kommer i store mengder samtidig ut av skjeden (og heller bare litt på papiret etter dobesøk) og at man derav ikke merket det men at det enda var der. De som ikke har noen ting, som forøvrig er svært sjelden, vil jo være plaget med ekstrem tørrhet og infeksjon/lukter for da er jo ikke kroppens balansesystem i skjeden der. Så du kan gjerne ha det uten å merke det. Anonymkode: fe65d...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå