Gå til innhold

Påvirker covid mensen?

SandraG

Anbefalte innlegg

Jeg fikk store mensforstyrrelser etter vaksinen og blødde i ukesvis. Jeg var syk med covid for en måned siden, og nå har jeg hatt blødninger i to uker, enda jeg får på p-piller og vanligvis ikke har vanlig mens. Er det tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goldlion

Så takknemlig for at det er lov å diskutere dette nå ❤️ Om noen har funnet noe som hjelper, eller fått god hjelp, del gjerne! ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andre veien, jeg mistet mensen etter vaksinene, og nå på ett år har jeg bare hatt mensen to ganger, men det "føles" ut som om jeg har mensen hele tiden. 

Det tok 7 mnd før jeg fikk mensen tilbake og da var den bare tre dager. Veldig rart, og så når jeg prøver å ta det opp med lege så har alle andre problemer med at de blør for mye, så han var ikke så interessert i å prate om det, tok noen blodprøver å sa at alt så bra ut. 

🤷‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenkene viser til forskning, ikke journalistikk. Å spre villedende informasjon om denne tematikken innebærer et stort ansvar for hver og en av oss.

På tide at det blir mer offentlig kjent at covid19 faktisk virker inn på syklusen, slik mange kvinner verden over har fått erfare de siste årene, men som media og helsemyndigheter har unnlatt å ta på alvor og sette på agendaen.

Endret av Aricia
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spiral og har fått tilbake helt vanlig mens. Om det er pga vaksine eller selve covid vet jeg ikke sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...