Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var det en uke til mensen skulle komme, og jeg hadde timet med min kjære at da skulle vi møtes 14 dager senere omtrent for å forsøke å få det til denne perioden. Vi bor nemlig ikke sammen for øyeblikket pga jobb. Så da har jeg tatt fri og vi skulle virkerlig sette inn "støtet" for å få det til å klaffe.

Idag tidlig får jeg mensen, EN uke tidligere... og da går jo alt til helvete.

jeg er så lei meg og jeg er så skuffet at jeg har ikke ord. Jeg bare gråter og ser at vi ikke får det til å klaffe før langt på nyåret.. og jeg som har vært så flink og regnet og tatt meg fri osv osv...

Jeg kan ikke for det men nå syns jeg virkelig synd på meg selv og min kjære. Jeg syns det er så tøft og jeg ser så trist på det nå...

Hvorfor skal det liksom ikke klaffe... ufff!!!

Tid går langsomt når man venter.. og så trist som man kan bli...så da får jeg bare glemme det å prøve til langt på nyåret. Det er ikke lett...

Måtte bare få ut litt frustrasjon, men hvordan i alle dager kan kroppen lure meg slik... 1 uke for tidlig - og ødlegge alle våre planer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det er trist når sånn kommer uten at man forvneter det og hvertfall når du hadde planlagt å møte kjæresten din og alt.

Men man må nesten bare ta tiden til hjelp, og håpe at det klaffer neste gang.

Det er noe dritt å vente, det vet jeg. Men hvis det hjelper så er du ikke alene :klem:

Ta gjerne en titt i U.B.J dagboken, under generelle dagbøker :)

Skrevet

Uff, da, ingen god dag for deg i dag. :troest:

Skrevet

tusen takk..

Jeg har det litt bedre i dag, og har skjønt at jeg må bare ta tiden til hjelp

Jeg har tidligere hatt eggstokkbetennelse i begge eggstokkene og har fått beskjed om at jeg kan ha vanskeligheter m å bli gravid.

Det er vel litt derfor jeg tar så hardt på det også.

Men jeg er enda ung og har jo tiden foran meg, men jeg vil jo at det skal klaffe så fort som mulig, som sikkert alle dere andre vil også

Jaja. Det kommer en dag - hvor jeg kanskje kan flytte meg over til et annet forum. Og jeg håper virkelig at dere andre blir med over snart også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...