Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei noen her som har hatt sex med politibetjent i uniform?

Anonymkode: 52e4f...806

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex med klær på er litt besværlig. 

Anonymkode: 70e3a...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Gift med politimann. Det hender en sjelden gang han kommer hjem fra jobb i uniform og bare MÅ ha sex med meg med en gang. Men han har overhode ingen interesse i et at uniformen skal være en del av noe rollespill, og er veldig tydelig på at han selvfølgelig ikke blir kåt av noe som helst når han er på jobb. Kort fortalt: helt tilfeldig at han har hatt på uniform når han har hivd seg over meg. Jeg skal imidlertid innrømme at jeg synes det er veldig sexy å se det bule i uniformsbuksa fordi han har så lyst på meg...

Anonymkode: fdc93...944

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok stengt denne tråden pga for kort overskrift sånn til into. 

Anonymkode: a2a62...a2e

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Christina82, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...