Gå til innhold

Plutselig har han dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært singel så veldig lenge, så er egentlig ikke ute etter noe.

Kom i snakk med en mann, tenkte ikke så mye over det annet enn at det var hyggelig. Han tok kontakt flere ganger når vi var på samme sted, så vi snakker litt når vi sees i butikken etc. Ganske frempå og litt småflørtende. Veldig lite sted dette, så man støter jo på hverandre i ny og ne.

Så spurte han om å legge meg til på some. Og sa noe om å fortsette praten der.. Jeg har ingen varslinger og er ikke så ofte på some, men la han til to dager senere. Så gikk det nesten en uke uten at han skrev noe. Jeg sendte han mld og spurte han om noe spesifikt, noe uskyldig, ikke flørtende eller noe. Ingen svar.

Jeg tenkte at han kanskje er like lite pålogga som meg, og tenkte ikke mer på det. Men 4-5 dager senere ser jeg at han nettopp har fått seg dame. Har lagt ut et par bilder av dem, og det står dato for når de ble sammen.

Så jeg forstår på en måte at han ikke svarer. Men synes det er litt rart og... Det var jo han som ville legge meg til. Det var ikke jeg som spurte, så han kunne følt at han måtte liksom. Skjønner at et svar fra han sikkert hadde blitt det siste siden han er i forhold og mange da ikke vil ha kontakt med diverse andre. Jeg ville ikke skrevet noe flørtende til han nå såklart. Synes bare det er litt dårlig å ikke skrive noe som helst.

Jeg må jo omgås han i ny og ne, vet ikke hvordan jeg skal forholde meg nå. Så jeg blir nok å smile og si "hei" som vanlig, men gå videre enten han ser ut til å senke farten for å snakke eller ikke. Men synes det er litt kleint, vil ikke virke fornærma over at han ikke svarte heller.

Ja, jeg overtenker det meste. Bør prøve å glemme dette såpass at jeg ikke tenker på det neste gang jeg ser han, men tror det blir vanskelig.

Anonymkode: dcd24...0dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan en vennskapelig tone med noen av motsatt kjønn og. Jeg har mange på SoMe som aldri har vært potensielle kjærester. Og jeg kjenner mange som nok kan bli oppfattet som flørtende, selv om det bare er deres måte å være på. 

Anonymkode: 3c670...c3e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Glem hele fyren. 

Anonymkode: dedab...ed3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan en vennskapelig tone med noen av motsatt kjønn og. Jeg har mange på SoMe som aldri har vært potensielle kjærester. Og jeg kjenner mange som nok kan bli oppfattet som flørtende, selv om det bare er deres måte å være på. 

Dette tenker jeg også. Dere hadde jo bare vært vennskapelig? Litt rart at han ikke svarer deg da, men om han er nyforelsekt så er han nok litt oppslukt der. Så er det jo selvfølgelig den muligheten at han holdt deg litt varm sånn tilfelle det ikke klaffet med hun andre. Eller han ble bare hodestups forelset i henne på kort tid. Det er mye som kan være svaret her. Og kun han som har fasiten på det. Bare gå videre og oppfør deg som du ville gjort med enhver god bekjent når dere møtes.

Anonymkode: 13495...d52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ikke svare da? Føler ikke jeg har vært særlig flørtende mot han. Så det gir jo bare enda mindre mening om han ikke mente å fremstå flørtende, og nå ikke svarer for han har dame.

Hadde forstått bedre om han var litt interessert, men ble distrahert av en annen dame og begynte å henge med henne istedet. Så ble de sammen, så han "trenger" ikke meg. Jeg svarer alltid selv, hvis jeg ikke vil ha kontakt så sier jeg det.

"Glem hele fyren" hadde vært enklere om jeg ikke støter på han annenhver dag i perioder. Han føles ikke som en "god bekjent", rakk ikke det. Mulig han er nyforelsket og glemt å svare.

Skal se an om han vil prate neste gang vi treffes tilfeldig og bare være som vanlig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor ikke svare da? Føler ikke jeg har vært særlig flørtende mot han. Så det gir jo bare enda mindre mening om han ikke mente å fremstå flørtende, og nå ikke svarer for han har dame.

Hadde forstått bedre om han var litt interessert, men ble distrahert av en annen dame og begynte å henge med henne istedet. Så ble de sammen, så han "trenger" ikke meg. Jeg svarer alltid selv, hvis jeg ikke vil ha kontakt så sier jeg det.

"Glem hele fyren" hadde vært enklere om jeg ikke støter på han annenhver dag i perioder. Han føles ikke som en "god bekjent", rakk ikke det. Mulig han er nyforelsket og glemt å svare.

Skal se an om han vil prate neste gang vi treffes tilfeldig og bare være som vanlig

Oi. Om han senset hvor intensiv du var forstår jeg godt at det plutselig ble stille. 

Slapp av. Dere hadde pratet litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fremstår rolig blant folk. Kaoset er innvendig pga. litt angst bl.a.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Oi. Om han senset hvor intensiv du var forstår jeg godt at det plutselig ble stille. 

Slapp av. Dere hadde pratet litt.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er nok i fåtall, men enkelte av oss har et uvanlig forhold til SoMe. For meg kan det gå dager mellom hver gang jeg er innom noe, en snap kan ligge så lenge at den forsvinner før jeg åpner den osv. Vet at mange har reagert på dette, men det er sånn jeg er, og det er hva jeg trives med.

Jeg regner SoMe som noe "tullegreier" jeg driver med om jeg har tid og lyst. Ofte blir hverdagen såpass hektisk at det utgår. Jeg er ikke typen som har telefonen med meg overalt, eller våker over den. Alt av fysiske varslinger er skrudd av utover SMS og ringing (slik at barna kan nå meg om de må, og tilsvarende).

Skjønner at han karen her spurte etter kontakt over sosiale medier, men det er nok en del som har forskjellig oppfatning av hvor hyppig kontakten bør være.

Kanskje han bare var ute etter å stifte litt nærmere bekjentskap, og egentlig ikke stort mer enn det. Før hadde vi brevvenner, hvor det gikk uker mellom hver gang man hørte noe.

Anonymkode: 2d129...105

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje han bare var ute etter å stifte litt nærmere bekjentskap, og egentlig ikke stort mer enn det. Før hadde vi brevvenner, hvor det gikk uker mellom hver gang man hørte noe.

Anonymkode: 2d129...105

Det kan jo være. Men ser når han er pålogga facebook og sist han var pålogga instagram. Han har også sett meldingen jeg sendte. Jeg kan også gå inn på meldinger når jeg bare er kjapt innom, og så kan jeg ikke svare akkurat da, og så blir hele greia glemt. Men neste gang jeg er inne på meldingene da, husker jeg som regel.

Men ja, håper jeg får til å fremstå vanlig neste gang jeg ser han. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare fjernet han fra facebook og ikke sagt noe mer. Vært helt nøytral om jeg møtte på han, kun et kort hei. Slik det er nå risikerer du at han evt kan bruke deg til å gjøre dama sjalu uten at du vet hva som egentlig foregår.

For det er litt rart at han la deg til, for så plutselig ha dame. Kanskje han gjorde det for å få hun med på å poste bilde av de to og endelig bli par. Hvem vet.

Derfor hadde jeg bare fjernet han og ikke sagt noe mer. Ville ikke giddet å analysere hva han gjør videre heller.

Anonymkode: bac7e...e27

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For det er litt rart at han la deg til, for så plutselig ha dame. Kanskje han gjorde det for å få hun med på å poste bilde av de to og endelig bli par. Hvem vet.

Derfor hadde jeg bare fjernet han og ikke sagt noe mer. Ville ikke giddet å analysere hva han gjør videre heller.

Hm, du har tenkt enda lenger enn meg. Men hvis jeg sletter så virker det som at jeg er sjalu eller? Avventer litt.

Tviler på at han har prøvd å gjøre henne sjalu, og få henne med på å gjøre forholdet offentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Vært borti det samme et par ganger, men har heldigvis ikke tenkt noe mer over det sånn i ettertid før jeg leste innlegget ditt nå. Han ene var en jeg møtte på en konsert, vi kom i prat, han flørta litt og vi ble venner på SoMe. Der var han aktiv med å sende meg meldinger om når vi kunne møtes igjen, han inviterte meg flere ganger på ting, men jeg hadde planer allerede de gangene det skjedde. Likevel var han veldig "på" og det kom meldinger på FB daglig, helt til han dagen etter siste sendte melding til meg, satte seg som i et forhold med en dame på FB. Alle skrev "på tide ❤️" og "favorittene" og "fineste" osv (han har stort nettverk og fikk flere hundre kommentarer). Jeg stussa litt over at han senest dagen før hadde sendt meg melding med "Hva skal du i helgen? ❤️ Skal vi finne på noe sammen?".. Men whatever. 

Han andre møtte jeg via en bekjent og vi hadde en flørt gående, klina litt en kveld vi var å tok noen øl sammen (men ikke noe mer). Han sendte meg tett med meldinger, helt til det sa bråstopp. Et par dager senere la han ut på snapstory at han var hos en dame og hennes fantastiske barn som han nå anså seg selv som en bonuspappa for (som han skrev). 🤠

Livet går videre! 

Anonymkode: 7b090...32c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vært borti det samme et par ganger, men har heldigvis ikke tenkt noe mer over det sånn i ettertid før jeg leste innlegget ditt nå. Han ene var en jeg møtte på en konsert, vi kom i prat, han flørta litt og vi ble venner på SoMe. Der var han aktiv med å sende meg meldinger om når vi kunne møtes.....

Good riddance🤪 Kan nesten virke som at disse mennene egentlig ikke vil være i forhold med ei som forventer at de skal bli eksklusive. Så de sjekka "muligheten" hos deg. Når det ikke førte noe sted (fort nok), så tenkte de at hun dama de allerede "har" er bedre enn ingen..?

AnonymBruker
Skrevet

Hm, nå husker jeg at jeg opplevde noe lignende da jeg var 16-17 år. Klina med en type hver gang vi var på samme fest, det passa ikke for meg å bli med han på date en kveld. Så hørte jeg at han var på kino med en annen noen dager senere. Enda litt senere ble de sammen.

Hvis jeg hadde hatt anledning til date litt før, ville kanskje jeg blitt sammen med han.

Tilfeldighetene rår. Men at voksne menn holder på sånn er jo merkelig. Tror ikke det er tilfellet med han jeg skrev om i HI men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...