Gå til innhold

Interessert i fyr på treningssenter, hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr jeg har vært interessert i en stund som trener på samme senter som meg. Jeg har lagt merke til at han smiler til meg hver gang jeg kommer og kommer ofte bort og trener ved sin av meg hver gang jeg gjør en øvelse. Jeg har lyst å komme i kontakt med han men aner ikke hvordan.. Jeg er 25 og han ser ut som samme aldersgruppe. Har ikke funnet han på tinder heller hehe. 

Jeg vurderer å si hei om han er der i dag. Eller har noen en god ide? 😅

Anonymkode: 83fb2...4b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smil og si hei.. så enkelt er det. Fortsett med en tilfeldig setning som passer bra.. Å spørre om råd eller hjelp til ett eller annet pleier å være en enkel måte å starte en samtale på gymmen.

Anonymkode: 6054a...e9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en fyr jeg har vært interessert i en stund som trener på samme senter som meg. Jeg har lagt merke til at han smiler til meg hver gang jeg kommer og kommer ofte bort og trener ved sin av meg hver gang jeg gjør en øvelse. Jeg har lyst å komme i kontakt med han men aner ikke hvordan.. Jeg er 25 og han ser ut som samme aldersgruppe. Har ikke funnet han på tinder heller hehe. 

Jeg vurderer å si hei om han er der i dag. Eller har noen en god ide? 😅

Anonymkode: 83fb2...4b2

Si hei. 

Ikke overtenke, ikke regne med han tar kontakt, ikke tolke alke signaler, ikke bare spørre i forumet, ikke synse, ikke utsette, ikke gruble. 

Ta initiativ, det er 2022 og menn liker dette😊

Anonymkode: 92b19...d80

AnonymBruker
Skrevet

Snakk litt trening, be om tips, spør om han pleier å trene der ofte osv...og prøv å finne ut om han har dame.....

Anonymkode: 86d6b...6dc

AnonymBruker
Skrevet

Spør om han kan sikre når du tar benkpress.

Enkelt og uskyldig.

Anonymkode: bafcd...00a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han utlending?

Anonymkode: 8ccc7...699

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er han utlending?

Er han utlending,  er sjansen STOR for at han er gift

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært forsiktig med åpenbar sjekking på trening. Svært mange vil gjerne få være i fred på trening og kan bli irriterte.

Treningssenteret er en dårlig sjekkearena.

Anonymkode: 9f39d...eeb

AnonymBruker
Skrevet

Er du like attraktiv som han? Isåfall bare start en prat med han så ordner resten seg. 

Er han mer attraktiv enn deg (noe jeg tipper) så prøv deg på noen på ditt nivå heller.

Anonymkode: ef78b...e74

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ville vært forsiktig med åpenbar sjekking på trening. Svært mange vil gjerne få være i fred på trening og kan bli irriterte.

Treningssenteret er en dårlig sjekkearena.

Anonymkode: 9f39d...eeb

Dette er faktisk helt korrekt… men:

Det går an å etablere kontakt på treningssenter, dersom begge er mottakelige. Og så eventuelt følge opp utenom trening.

Men å kjøre sjekkinga på senteret mellom øvelsene er å spille på hard mode: Ikke umulig, men vanskeligere.

AnonymBruker
Skrevet

Faen, mannen min er på treningssenter....har han smykker?. Parfyme på? Utlending? Da er han MIN hehe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...