AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Sommerferien er snart over, og har ennå ikke hatt en eneste romantisk alenekveld/date night med kjæresten. I helga nevnte jeg at jeg ønsket dette, og han sa at ok, hva med onsdag? Så var det i boks, tenkte jeg. På mandag ringte jeg han, var glad og ønsket bl.a. å snakke om onsdagskvelden og hva han ønsket å gjøre. Han sa at på hans plan stod det tau, ris og analsex. Jeg sa at det hørtes bra ut, men spurte om vi også skulle ha "vanlig" sex? Da svarte han litt vagt, med først å besvare spørsmålet med et spørsmål - hva mener du med det? Joda, skal vi ikke det? Og så ble det litt aggressiv stemning. Alt jeg ville var å ha en erotisk, lekende samtale om hva vi ville gjøre på onsdagen. Sånn er det ofte; er omtrent umulig å snakke om sex med han. Alt annet går fint, men så snart jeg hinter om å snakke om noe erotisk, blir det fort dårlig stemning. Hvorfor skjer dette? Sexlivet vårt er fantastisk når vi faktisk er fysisk sammen, men han vil liksom aldri bygge opp til når vi møtes gjennom flørtende meldinger og bilder, eller pirrende samtaler. Jeg trenger sånne bekreftelser, å vite at han har lyst på meg, at han forteller om hva han vil gjøre eller hva han fantaserer om f.eks. Er dette håpløst? Anonymkode: 65197...507
Nuttery Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Til sammenligning tror jeg han ser det som "skal vi hoppe i fallskjerm?" og du svarer med "det hadde vært kult det, men hadde det ikke vært gøy å gå en tur rundt i nabolaget?". 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Han setter sin behov foran dine. Vet han med sikkerhet at du også er giret på Tau, ris og analsex? For slik det høres ut for meg, har dere forskjellig fokus og han fokuserer kun på det som er viktig for han. Han gir jo ingenting. Han spør ikke hva du ønsker? Anonymkode: 5b59c...f68 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han setter sin behov foran dine. Vet han med sikkerhet at du også er giret på Tau, ris og analsex? For slik det høres ut for meg, har dere forskjellig fokus og han fokuserer kun på det som er viktig for han. Han gir jo ingenting. Han spør ikke hva du ønsker? Anonymkode: 5b59c...f68 -Han vet at jeg liker de tingene, men du har rett; han spør ikke hva jeg ønsker. Og jeg må alltid spørre han, nærmest trekke ordene ut av han noen ganger. Virker ikke som han er opptatt av å få vite hva jeg ønsker. Det er nesten alltid sånn, at jeg må si: skal du spørre hva jeg har lyst til? Og så anklager han meg for å ha "null fantasier," selv om jeg har veldig mange, fordi jeg ikke kommer med dem av meg selv? Men tror vel ikke mange blir motivert til å dele fantasier når man ikke engang får spørsmål om det? Anonymkode: 65197...507
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Nuttery skrev (20 minutter siden): Til sammenligning tror jeg han ser det som "skal vi hoppe i fallskjerm?" og du svarer med "det hadde vært kult det, men hadde det ikke vært gøy å gå en tur rundt i nabolaget?". Denne skjønte jeg ikke. Jeg etterspurte flere detaljer og elementer, ville ha en flørtende, erotisk samtale. Det var visst ikke ønsket. Anonymkode: 65197...507
Nuttery Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne skjønte jeg ikke. Jeg etterspurte flere detaljer og elementer, ville ha en flørtende, erotisk samtale. Det var visst ikke ønsket. Anonymkode: 65197...507 Jeg bare sier hva jeg kan se for meg at han følte samtalen var. Eller at han f.eks snakker om en spennende opplevelsesferie, også sier du "jaaa, også kan vi være masse hjemme i hagen". Dvs får han ikke helt tilslag på sine forslag, at du egentlig er interessert i vanlig sex istedenfor analsex og div. Aner ikke vhordan deres forhold er, men han var nok ikke helt på samme side som deg i akkurat den samtalen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Nuttery skrev (6 minutter siden): Jeg bare sier hva jeg kan se for meg at han følte samtalen var. Eller at han f.eks snakker om en spennende opplevelsesferie, også sier du "jaaa, også kan vi være masse hjemme i hagen". Dvs får han ikke helt tilslag på sine forslag, at du egentlig er interessert i vanlig sex istedenfor analsex og div. Aner ikke vhordan deres forhold er, men han var nok ikke helt på samme side som deg i akkurat den samtalen. Skjønner at det kan virke sånn, men han var ikke noe særlig på når han nevnte analsex. Sa ingen detaljer, kun nevnte det som svar på at jeg spurte om hva han forestilte seg vi skulle gjøre. Han nevnte da analsex som en av tre ting, men ingen utbrodering av detaljer, noen erotiske kommentarer eller noe. Kun nevnte dem som punkter i en eller annen presentasjon eller oppskrift. Ja, brød? Hva trenger vi da? Mel, gjær, vann....på det nivået. Så derfor spurte jeg om "vanlig" sex også, håpet at han kunne være litt mer på og detaljert, men nei, Anonymkode: 65197...507
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Jeg er glad i sex, og leken når man møtes, men jeg HATER å snakke om det utenom når man først er i gang... Det er bare kleint, og jeg blir skikkelig ukomfortabel. For meg er det skikkelig turn-off... Anonymkode: c884d...3aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): på hans plan stod det tau, ris og analsex Så det er dette du kaller en romantisk alenekveld/date night? Herregud. Anonymkode: a6512...61a 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Sånn prat du ønsker er noe av det mest turn- off jeg kan tenke meg, kanskje han har det på samme måte? Anonymkode: 49ec5...1f2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Sommerferien er snart over, og har ennå ikke hatt en eneste romantisk alenekveld/date night med kjæresten. I helga nevnte jeg at jeg ønsket dette, og han sa at ok, hva med onsdag? Så var det i boks, tenkte jeg. På mandag ringte jeg han, var glad og ønsket bl.a. å snakke om onsdagskvelden og hva han ønsket å gjøre. Han sa at på hans plan stod det tau, ris og analsex. Jeg sa at det hørtes bra ut, men spurte om vi også skulle ha "vanlig" sex? Da svarte han litt vagt, med først å besvare spørsmålet med et spørsmål - hva mener du med det? Joda, skal vi ikke det? Og så ble det litt aggressiv stemning. Alt jeg ville var å ha en erotisk, lekende samtale om hva vi ville gjøre på onsdagen. Sånn er det ofte; er omtrent umulig å snakke om sex med han. Alt annet går fint, men så snart jeg hinter om å snakke om noe erotisk, blir det fort dårlig stemning. Hvorfor skjer dette? Sexlivet vårt er fantastisk når vi faktisk er fysisk sammen, men han vil liksom aldri bygge opp til når vi møtes gjennom flørtende meldinger og bilder, eller pirrende samtaler. Jeg trenger sånne bekreftelser, å vite at han har lyst på meg, at han forteller om hva han vil gjøre eller hva han fantaserer om f.eks. Er dette håpløst? Anonymkode: 65197...507 Hæ?? Date night? Dere snakker om anal sex og vanlig sex? Er det hele greien dere har eller så er det aggresjon. Hvor gamle er dere? 17 år? Herregud så umoden dere høres ut, jeg ler meg skakk Anonymkode: efd1e...852 1
Blåjojo Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 Kanskje han synes det er kleint å snakke om dette? Eller ikke er typen til noen "romantisk" snakk om sex på chat? Du kan jo ikke tvinge han til å snakke om dette om han ikke ønsker det selv.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alt jeg ville var å ha en erotisk, lekende samtale om hva vi ville gjøre på onsdagen. Sånn er det ofte; er omtrent umulig å snakke om sex med han. Alt annet går fint, men så snart jeg hinter om å snakke om noe erotisk, blir det fort dårlig stemning. Hvorfor skjer dette? Sexlivet vårt er fantastisk når vi faktisk er fysisk sammen, men han vil liksom aldri bygge opp til når vi møtes gjennom flørtende meldinger og bilder, eller pirrende samtaler. Jeg trenger sånne bekreftelser, å vite at han har lyst på meg, at han forteller om hva han vil gjøre eller hva han fantaserer om f.eks. Er dette håpløst? Anonymkode: 65197...507 Er jo ikke håpløst. Vi er alle forskjellige. Jeg er nok lik typen din på akkurat dette🤷🏼♀️. Jeg blir lei av å «snakke i hjel» sex. Hadde også blitt litt irritert om typen min hele tiden skulle søke bekreftelser og snakke om sexen ofte. Anonymkode: 60296...fe5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 Menn har ikke behov for alt dette. Og har lite forståelse for denne bekreftelse dere trenger hele tiden. Hvorfor må dere ha det? Vi er sammen med dere. Fix ferdig. Er det mer å lure på? Og man har ikke lyst å være sammen med partner på kveldene dersom man har mer interessante alternativer. Kvalitetstid med kona er rimelig langt nede på lista over ting man synes er gøy. Anonymkode: b2573...40a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #15 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så det er dette du kaller en romantisk alenekveld/date night? Herregud. Anonymkode: a6512...61a Ja, det er sånne ting vi liker. Ikke hver gang vi gjør det samme, liker også at han binder meg fast i senga og bruker meg feks, eller at vi masserer hverandre. Andre ganger lager vi middag sammen. Men ja, å få ris bla er veldig erotisk for meg. Anonymkode: 65197...507
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er jo ikke håpløst. Vi er alle forskjellige. Jeg er nok lik typen din på akkurat dette🤷🏼♀️. Jeg blir lei av å «snakke i hjel» sex. Hadde også blitt litt irritert om typen min hele tiden skulle søke bekreftelser og snakke om sexen ofte. Anonymkode: 60296...fe5 Men er en samtale om sex en gang i blant å snakke ihjel sex? Jeg synes ikke det. Jeg blir demotivert og deprimert om sånt aldri snakkes om. Anonymkode: 65197...507
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hæ?? Date night? Dere snakker om anal sex og vanlig sex? Er det hele greien dere har eller så er det aggresjon. Hvor gamle er dere? 17 år? Herregud så umoden dere høres ut, jeg ler meg skakk Anonymkode: efd1e...852 Aggresjon? Hva snakker du om? Å drive med bdsm er ikke aggresjon, mye mer spennende enn kjedelig sexliv som de fleste andre har. Anonymkode: 65197...507
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 Det er ingenting her som er avlyst. Hvorfor skriver du det i overskriften? Anonymkode: ab4e2...7f8 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sånn prat du ønsker er noe av det mest turn- off jeg kan tenke meg, kanskje han har det på samme måte? Anonymkode: 49ec5...1f2 I så fall er vi en dårlig match på lang sikt. Anonymkode: 65197...507
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #20 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingenting her som er avlyst. Hvorfor skriver du det i overskriften? Anonymkode: ab4e2...7f8 Jeg skrev det i overskriften fordi det ble avlyst. Sier seg selv. Skulle ikke være nødvendig å gjenta overskriften, folk flest klarer å lese og forstå. Anonymkode: 65197...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå