AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Etter å ha blitt dumpet, er jeg snart klar for å laste ned tinder og andre datingapper igjen. Vet ikke om jeg gleder meg, synes det er både frustrerende og slitsomt, mye skuffelser osv. Men møter ikke nye folk så mange andre sreder, så. Bildene av meg selv er ganske gamle, så på tide å få tatt noen nye. Har lest at man ikke bør ha selfiebilde, iallefall ikke mer enn ett. Man bør ha ett profilbilde, ett i helfigur, og ett livstilsbilde. Jeg har ingen andre til å ta bilder av meg. Kan jo prøve å få tatt profilbilde hjemme med selvutløser. Men de andre? Det bør jo ikke bare være hjemme. Jeg tar meg ikke godt ut på bilder, er ikke så pen, men slank. Og jeg vil se bra ut på bildene, så da må jeg jo fikse meg litt. Tar jeg bilder av meg selv, blir det mange før jeg er fornøyd. Har hørt, og synes selv, at jeg er penere i virkeligheten. Hvordan får dere andre tatt bra bilder av dere selv? Hvor og hvordan? Anonymkode: e603b...9bc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Jeg har for det meste selfies, men fra ulike situasjoner. For eksempel fra vinteren med lue, fra sommeren med solbriller og om høsten med fjellet/natur i bakgrunnen (ikke fjelltopp- bilde!). Har også prøvd å ta et helfigur med selvutløser. De andre bildene jeg har av meg selv er som regel sammen med barna, så de kan jo ikke brukes. Anonymkode: 82510...97d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Har også mest selfies, men har et par bilder tatt på tur som er tatt av andre som viser hele meg. Det går fint an å fake også, ta en tur et sted, finn et sted man kan få satt opp mobilen og bruk selvutløser. Anonymkode: 3dbce...d30
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter å ha blitt dumpet, er jeg snart klar for å laste ned tinder og andre datingapper igjen. Vet ikke om jeg gleder meg, synes det er både frustrerende og slitsomt, mye skuffelser osv. Men møter ikke nye folk så mange andre sreder, så. Bildene av meg selv er ganske gamle, så på tide å få tatt noen nye. Har lest at man ikke bør ha selfiebilde, iallefall ikke mer enn ett. Man bør ha ett profilbilde, ett i helfigur, og ett livstilsbilde. Jeg har ingen andre til å ta bilder av meg. Kan jo prøve å få tatt profilbilde hjemme med selvutløser. Men de andre? Det bør jo ikke bare være hjemme. Jeg tar meg ikke godt ut på bilder, er ikke så pen, men slank. Og jeg vil se bra ut på bildene, så da må jeg jo fikse meg litt. Tar jeg bilder av meg selv, blir det mange før jeg er fornøyd. Har hørt, og synes selv, at jeg er penere i virkeligheten. Hvordan får dere andre tatt bra bilder av dere selv? Hvor og hvordan? Anonymkode: e603b...9bc Ikke ha sex med noen før du er gift!! Anonymkode: 91b20...b7b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke ha sex med noen før du er gift!! Anonymkode: 91b20...b7b Hvorfor skriver du det i alle tråder? 😂 Anonymkode: 9d255...01f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor skriver du det i alle tråder? 😂 Anonymkode: 9d255...01f Har du hørt om misjonærer? Anonymkode: 156d1...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå