AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Hadde sex for første gang på mange år, han er veldig godt utstyrt. Så jeg fikk rift, det gjorde ikke vondt og det kom frisk blod. dagen etter sluttet jeg å blø, men så begynte jeg å blø igjen litt senere.. denne gangen ligner det på blødninger man får på prevensjon. Mensen ligende, brunt og klumpete (beklager detaljer 😅) Har noen av dere opplevd dette, etter lang pause fra Sex? At «mensen» starter? jeg går på p-piller, det gjør ikke vondt. har googlet, jeg utelukker infeksjon osv og jeg er ikke i overgangsalderen. Anonymkode: a41e9...7a2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Kan være muskelknuter, celleforandringer eller bare helt normal blødning. Dette tar du selvsagt med lege. Anonymkode: 4016b...fee
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan være muskelknuter, celleforandringer eller bare helt normal blødning. Dette tar du selvsagt med lege. Anonymkode: 4016b...fee Ja selvsagt hvis det vedvarer Ikke lenge siden jeg var hos gyn for celleprøve .. det er over 4 år jeg hadde sex så jeg tenker det er en sammenheng der ? Anonymkode: a41e9...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå