AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Planen var egentlig at vi skulle på ferie sammen fordi jenta vår er kun 1 år gammel. Jeg ville ikke være med fordi han var for pågående. Vi ble enige om at datteren vår skulle være med meg hjem. Vi var hos han da vi avtalte at vi skulle hjem og besteforeldrene ville treffe datteren vår så han gikk bort med henne der. Han kommer tilbake i det bussen vår går og kjører KUN meg og hadde da bestemt at datteren vår skulle være på ferie til Sverige. Han kjørte meg rett til bussen. Jeg bor 2,5 time unna til vanlig. Han tok altså med datteren vår uten at vi har blitt enige om det i (15!!! Dager) er dette grunn til å holde igjen når jeg får henne tilbake? Jeg vil holde hodet kaldt og vet jeg kunne ringt politi og laget oppstyr, men velger å gjøre det på en annen måte! Vil da at ikke datteren vår skal ha samvær. Hun har fast bosted hos meg! Anonymkode: a98b9...2b1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Jeg hadde helt klart reist dit etter noen dager. Hvorfor gjorde du ikke det? Anonymkode: f1fdf...129 21
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Få henne tilbake og så får du han til å innrømme på sms eller messenger at han gjorde det uten samtykke og så tar du han. Anonymkode: be203...198 21
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde helt klart reist dit etter noen dager. Hvorfor gjorde du ikke det? Anonymkode: f1fdf...129 Jeg vet ikke hvor de er, og det vil ikke han fortelle meg heller! Fikk ikke en gang snakke på FaceTime/telefon med henne! Anonymkode: a98b9...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Etter hun er hjemme Anonymkode: be203...198
Populært innlegg BobbySocks Skrevet 4. august 2022 Populært innlegg #6 Skrevet 4. august 2022 Da hadde jeg ringt politiet og barnevernsvakta. 63 13
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hvor de er, og det vil ikke han fortelle meg heller! Fikk ikke en gang snakke på FaceTime/telefon med henne! Anonymkode: a98b9...2b1 Da hadde jeg ringt politiet, dette er jo kidnapping.
Populært innlegg ostekaker Skrevet 4. august 2022 Populært innlegg #8 Skrevet 4. august 2022 Da ringer man politiet og barnevernsvakten! Du må tenke på barnet beste, ikke hva bf tenker og føler! 42 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Da ringer man politiet og melder barnet bortført. Over landegrensene er spesielt alvorlig. Når du ikke gidder å forsøke å få tak i barnet så sier du jo indirekte at det er greit at barnet er med far i to uker. Anonymkode: 20622...38b 37 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Verken politi eller barnevernsvakta hadde ikke gjort noe. Så lenge barnet «har det bra» er dette lov. Det er bare å vente til barnet kommer tilbake. Anonymkode: 0552b...726 1
ostekaker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verken politi eller barnevernsvakta hadde ikke gjort noe. Så lenge barnet «har det bra» er dette lov. Det er bare å vente til barnet kommer tilbake. Anonymkode: 0552b...726 Tull og tøys. 24 6
Gjest fransine Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verken politi eller barnevernsvakta hadde ikke gjort noe. Så lenge barnet «har det bra» er dette lov. Det er bare å vente til barnet kommer tilbake. Anonymkode: 0552b...726 Nei det er ikke lov så lenge ikke de har en samværsavtale som sier at han skal ha barnet disse dagene. Dessuten er barnet bare 1 år gammel.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 ostekaker skrev (Akkurat nå): Tull og tøys. Nei ikke tull og tøys. Dette er opplevd. Hadde politi og barnevern på saken da min datter ikke kom etter ferie med far. Hun var borte i 3 mnd. Ingen kunne gjøre noe! Anonymkode: 0552b...726 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Verken politi eller barnevernsvakta hadde ikke gjort noe. Så lenge barnet «har det bra» er dette lov. Det er bare å vente til barnet kommer tilbake. Anonymkode: 0552b...726 Det er ingen som vet om barnet har det bra. Du vet ikke hvor hun er, du vet ikke om hun blir tatt godt nok vare på, du vet ikke hvem hun er hos osv., TS. Du må jo bare ringe politiet og høre med dem hva du skal gjøre videre nå. Anonymkode: 2aedf...fb1 9 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Planen var egentlig at vi skulle på ferie sammen fordi jenta vår er kun 1 år gammel. Jeg ville ikke være med fordi han var for pågående. Vi ble enige om at datteren vår skulle være med meg hjem. Vi var hos han da vi avtalte at vi skulle hjem og besteforeldrene ville treffe datteren vår så han gikk bort med henne der. Han kommer tilbake i det bussen vår går og kjører KUN meg og hadde da bestemt at datteren vår skulle være på ferie til Sverige. Han kjørte meg rett til bussen. Jeg bor 2,5 time unna til vanlig. Han tok altså med datteren vår uten at vi har blitt enige om det i (15!!! Dager) er dette grunn til å holde igjen når jeg får henne tilbake? Jeg vil holde hodet kaldt og vet jeg kunne ringt politi og laget oppstyr, men velger å gjøre det på en annen måte! Vil da at ikke datteren vår skal ha samvær. Hun har fast bosted hos meg! Anonymkode: a98b9...2b1 Siden hun er bare 1 år hadde jeg ringt til politiet... hun er for liten å være uten mamma i 15 dager. I tillegg så var du ikke enig. Han har jo egentlig kidnappet hun i 15 dager.. Anonymkode: c3449...021 22 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 Jeg har fått bilder av barnet mitt som viser at hun har det bra. Anonymkode: a98b9...2b1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #17 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått bilder av barnet mitt som viser at hun har det bra. Anonymkode: a98b9...2b1 Ok? Så da er det greit at hun er med faren sin selv om det ikke var avtalt? Kommer du til å gjøre noe videre med dette eller la han ha henne disse dagene og ikke lage oppstyr? Det er helt opp til deg å avgjøre om du stoler på faren slik at du vet datteren har det bra med han. Eller om du tviler på at hun vil ha det bra på ukjent sted uten mamma i to uker. Anonymkode: 2aedf...fb1 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #18 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Verken politi eller barnevernsvakta hadde ikke gjort noe. Så lenge barnet «har det bra» er dette lov. Det er bare å vente til barnet kommer tilbake. Anonymkode: 0552b...726 Riktig Anonymkode: 76661...7c4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #19 Skrevet 4. august 2022 Jeg ville ringt politiet og barneværnet. Selv om de ikke gjør noe så får du iallefall dokumentert at han har gjordt dette. Da stiller du sterkere hvis du går til sak ang omsorg med han. Jeg ville sendt en mld til barnefar om at han har 3 timer på å si hvor de oppholder seg, ellers ringer du politiet. Anonymkode: 8fed6...b8c 19 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #20 Skrevet 4. august 2022 Hvorfor gikk du på bussen i det hele tatt? Det er snakk om din egen datter, og du bare godtok det? Hadde dette skjedd meg, hadde jeg blitt med far tilbake til barnet. Anonymkode: 5ad06...77e 36 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå