Gå til innhold

hva so skjer?

Gjest Karin, 25 år

Anbefalte innlegg

Gjest Karin, 25 år

:sjenert::frustrert::ironi::ler:

hei

Jeg har ett problem tror jeg, fordi jeg tror kjæresten til vennina mi har følelser for meg.Årsaken er at han alltid kommer bort å sitter å prate med meg når jeg er hos dem, hvis ikke så sitter han å ser på meg, gjerne "gløtter" på meg. Han ringer meg av og til, og gir uttrykk for at han vil kose litt. Han sier det ikke gjør noe at han gjør det, kjæresten bryr seg ikke noe om det likevel...bullshit!!Toppen på alt skjedde for to mndr siden da han kom for å kjøre meg hjem, fra fest. På veien hjem etter å ha kjørt meg, sendte han sms om at jeg måtte komme bort til veien slik at vi kunne kose, da virket han helt desperat,men det ble det ikke noe av for min del. Men hva er det som skjer?Hadde han ikke hatt dame så hadde jeg trodd at han var forelska i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud,stram ham opp,ta en alvorsprat med ham og si at han ikke kan holde på sånn!Tror ikke han er forelska,men han vil vel bare ha "kos" ,forandring fryder!Typisk mannfolk :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært en type jeg hadde satsa på i alle fall. (Er det ett tulleinnlegg, eller er du veldig ung..?)

Han er neppe forelska i deg i alle fall, da hadde han gått fra dama si. For å si det mildt, så virker han helt tosk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det kan vere han tror han er forelsket i deg og vil teste det ut. Men bevares; man gjør ikke det med kjæresten sin veninne! Jeg ville ha sagt at enten slutter han med dette eller så blir du nødt til å fortelle det til veninna di. Hvis han ikke holder opp bør kanskje veninna di få vite hva det er slags type hun er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...