Gå til innhold

Få et barn til når man er usikker på forholdet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har gjort det? Hvorfor gjorde du det? Hvordan gikk det? Var det verdt det? 

Anonymkode: 60732...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke gjort det selv, men noen nær meg. 

Det gikk ikke bra. Hangler forholdet er det ingen god ide å få en til. Det blir ikke bedre med 2. 

Anonymkode: 9df4b...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri forstått hvordan folk tror at det å få en krevende og utmattende babytid inn i et skrantende forhold skal redde det. Til og med stødige og stabile forhold får kjørt seg i den tiden. Tenker du at den andre part skal tenke "nå som vi har barn får jeg vel bare holde ut" og at dere skal være sammen for all tid?

Anonymkode: b57e4...948

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri gjort det. Gå videre, plutselig møter du noen du trives med som du kan få barn med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Men kunne ha gjort det. Om begge var enige, om man var ressurssterk nok på alle måter til å være alene med to barn, om man var litt oppe i årene, og for å gi barnet et helsøsken. 

Har aldri hatt ei venninne som er usikker på forholdet, og så er sammen med samme mann fem år senere. Hodet jobber mye saktere enn det bør i slike situasjoner. Og når man først har kommet til "usikker" så betyr det i praksis at det ikke holder. 

Anonymkode: 7f558...cd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri forstått hvordan folk tror at det å få en krevende og utmattende babytid inn i et skrantende forhold skal redde det. Til og med stødige og stabile forhold får kjørt seg i den tiden. Tenker du at den andre part skal tenke "nå som vi har barn får jeg vel bare holde ut" og at dere skal være sammen for all tid?

Anonymkode: b57e4...948

Nei, vi er uenige om hvordan vi har det. Han synes vi har det greit og ønsker seg veldig et barn til. Jeg er usikker og synes det har vært krevende. Så jeg lurer på om noen har vært i min situasjon og gått med på et barn til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hmmmmmm skrev (4 minutter siden):

Hadde aldri gjort det. Gå videre, plutselig møter du noen du trives med som du kan få barn med

Nei, det tror jeg ikke at jeg orker. Ønsker ikke barn med flere forskjellige. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Men kunne ha gjort det. Om begge var enige, om man var ressurssterk nok på alle måter til å være alene med to barn, om man var litt oppe i årene, og for å gi barnet et helsøsken. 

Har aldri hatt ei venninne som er usikker på forholdet, og så er sammen med samme mann fem år senere. Hodet jobber mye saktere enn det bør i slike situasjoner. Og når man først har kommet til "usikker" så betyr det i praksis at det ikke holder. 

Anonymkode: 7f558...cd1

Ja, det er jo det da... Kjekt med et søsken og fint med samme far til begge. Håper jo vi klarer oss men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (4 minutter siden):

Jeg trodde dette gjaldt første barnet, men vi snakker om barn nr 2?! 

Hvis du ønsker to barn så jævlig, så hadde jeg nok heller fått det med han. Det siste jeg hadde gjort var å få barn med to forskjellige menn. Da hadde jeg heller hatt kun ett barn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hmmmmmm skrev (3 minutter siden):

Jeg trodde dette gjaldt første barnet, men vi snakker om barn nr 2?! 

Hvis du ønsker to barn så jævlig, så hadde jeg nok heller fått det med han. Det siste jeg hadde gjort var å få barn med to forskjellige menn. Da hadde jeg heller hatt kun ett barn. 

Ja, beklager om det var uklart. Et barn til, har ett fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja... du må vurdere hvor viktig det er for deg å ha 2 barn og fra samme mann. 

Anonymkode: 79e0d...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greit med biologiske søsken tett i alder da. Og lettere å forholde seg til en eks. når det blir skilsmisse. For det blir det nok. Barna får kanskje et tett bånd, siden de er to i samme båt🤷‍♀️

Anonymkode: a863c...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har to barn, med samme mann. Vi er ikke sammen nå lenger. Men jeg er allikevel glad for at barna mine har samme far.

Når det er sagt, så kommer det jo an på hva er det som gjør at du tviler. 

Anonymkode: 604ce...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville heller vært alene med to barn med samme far, enn dine/mine/våre opplegg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...