Gå til innhold

Hva er den største galskapen du har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vant 40 000, og spilte dem vekk! 1000 kr. per trykk var jeg oppe i!

Anonymkode: cced6...312

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haiket Nordnorge-Amsterdam-Helsinki-nordnorge da jeg var 16. Skilte foreldre som ikke snakket sammen.

Anonymkode: e89f4...7ff

AnonymBruker
Skrevet

Gått på togskinnene i 1 mil på natten som 15-åring. Helt sinnsykt! Kom flere godstog :( 

Anonymkode: 2d1b3...e4f

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort mye dumt. Brukte 10 år av livet mitt på å reise rundt i verden for å feste.

Et par høydepunkter:

• Smuglet opiater inn i De Forente Arabiske Emirater.
  • Ble tatt av politiet for å kjøpe metamfetamin i slummen i Bangkok. Heldigvis var de korrupte og jeg bestakk dem.

Helt utrolig at livet mitt aldri fikk noen konsekvenser. I dag har jeg en god jobb i Norge, og er gift med verdens beste kvinne.

Anonymkode: 95f26...815

AnonymBruker
Skrevet

Trodd at jeg var noe.

Anonymkode: a4e19...7a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg var heks som 19 åring, og begynte å kle av meg i skogen midt på natten under fullmåne.

Anonymkode: 045d7...139

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir sikkert gjenkjent. Men tok tog i 16t til en jeg kun hadde pratet med på nett i 2 uker. Sammen enda og det er 4år siden.

Anonymkode: 71b22...696

AnonymBruker
Skrevet

Dreit på trappa til en nabo jeg var forbannet på

Diverse fyllekjøring

Pulte mora til kompisen min da jeg var 24, og hun 52

Anonymkode: 98cba...ab9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiste skalpeller, var litt syk på den tiden 

Anonymkode: 25977...def

Gjest Marte79
Skrevet

Hitchhiking med en venn da jeg var 17år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge tenkt at jeg har gjort endel galne ting, men etterhvert innsett at det egentlig ikke er annet enn helt normale ting alle gjør før eller siden.

Anonymkode: f4ef1...db4

Skrevet

Bruke alt for mye penger på sjokoladespill på Liseberg 

AnonymBruker
Skrevet

Reiste med fly til et land 6 timer unna, for å møte (og bo hos) en jeg hadde chattet med på nettet i ca 2 måneder... 

Anonymkode: 97db0...8ea

AnonymBruker
Skrevet

I tenårene var jeg litt hekta på far til en av mine venninner. Da gjorde jeg mye for å få hans oppmerksomhet og markere meg i forhold til han. Noe av det jeg gjorde var nok veldig ufornuftig og umodent, og på grensen til galskap, hva det da er. Heldigvis gikk det over, uten noen som helst form for dramatikk. Jeg har fremdeles et godt forhold både til min venninne og hennes far. Dette har heller aldri vært noe tema mellom oss.

Jeg var mye hjemme hos dem og ble ofte invitert til å være med på turer til hytta, på fjellet, badturer osv. Da kunne jeg for eksempel finne på å være litt klønete når jeg skulle skifte til eller fra badetøy, slik at han kunne se meg naken. På hytta kunne jeg lokke min venninne med på å bade nakne, og da husker jeg at jeg håpte at han så på oss, noe jeg i dag knapt tror at han gjorde. Nå 20 år senere rødmer jeg når jeg tenker på det.

Jeg var også veldig opptatt av alt han gjorde. Når vi var sammen forsøkte jeg alltid å følge med på hvor han var. På campingtur på fjellet husker jeg en gang at jeg la merke til at han puttet noe dopapir i lommen og litt senere at han gikk bortover og bak en liten kolle. Ingen tvil om hva han skulle. Likevel tok jeg med meg dorullen og gikk over kollen. Og der gikk jeg rett på han som satt på huk med buksene på knærne. Jeg husker ennå at jeg med et falskt overrasket ansikt sa "å unnskyld, jeg visste ikke at det var opptatt her" før jeg "høfligt" forsvant. Han så oppriktig forlegen ut.

En annen gang kom vi hjem til dem og jeg forsto at han var i dusjen. Han trodde nok ikke at vi skulle komme så han hadde ikke låst døren. Da gikk jeg inn på badet og der sto han under dusjen og såpet inn håret. Utrolig flaut å tenke tilbake på, men jeg tror jeg hadde et eller annet absurd behov for å sette meg i respekt hos han. Men hvorfor slike irrasjonelle handlinger skulle hjelpe til det, vet jeg jo ikke.

På en måte hadde det vært moro å vite om han husker noe av dette, men jeg tror det hadde blitt for pinlig for meg å ta det opp.

Anonymkode: 66875...b60

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I tenårene var jeg litt hekta på far til en av mine venninner. Da gjorde jeg mye for å få hans oppmerksomhet og markere meg i forhold til han. Noe av det jeg gjorde var nok veldig ufornuftig og umodent, og på grensen til galskap, hva det da er. Heldigvis gikk det over, uten noen som helst form for dramatikk. Jeg har fremdeles et godt forhold både til min venninne og hennes far. Dette har heller aldri vært noe tema mellom oss.

Jeg var mye hjemme hos dem og ble ofte invitert til å være med på turer til hytta, på fjellet, badturer osv. Da kunne jeg for eksempel finne på å være litt klønete når jeg skulle skifte til eller fra badetøy, slik at han kunne se meg naken. På hytta kunne jeg lokke min venninne med på å bade nakne, og da husker jeg at jeg håpte at han så på oss, noe jeg i dag knapt tror at han gjorde. Nå 20 år senere rødmer jeg når jeg tenker på det.

Jeg var også veldig opptatt av alt han gjorde. Når vi var sammen forsøkte jeg alltid å følge med på hvor han var. På campingtur på fjellet husker jeg en gang at jeg la merke til at han puttet noe dopapir i lommen og litt senere at han gikk bortover og bak en liten kolle. Ingen tvil om hva han skulle. Likevel tok jeg med meg dorullen og gikk over kollen. Og der gikk jeg rett på han som satt på huk med buksene på knærne. Jeg husker ennå at jeg med et falskt overrasket ansikt sa "å unnskyld, jeg visste ikke at det var opptatt her" før jeg "høfligt" forsvant. Han så oppriktig forlegen ut.

En annen gang kom vi hjem til dem og jeg forsto at han var i dusjen. Han trodde nok ikke at vi skulle komme så han hadde ikke låst døren. Da gikk jeg inn på badet og der sto han under dusjen og såpet inn håret. Utrolig flaut å tenke tilbake på, men jeg tror jeg hadde et eller annet absurd behov for å sette meg i respekt hos han. Men hvorfor slike irrasjonelle handlinger skulle hjelpe til det, vet jeg jo ikke.

På en måte hadde det vært moro å vite om han husker noe av dette, men jeg tror det hadde blitt for pinlig for meg å ta det opp.

😅😅😅

Anonymkode: c7078...495

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, jeg rødmer på dine vegne her.

Anonymkode: a4e19...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...