AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #21 Del Skrevet 11. august 2022 Vi prøvde å bli gravide i noen år, men jeg ble jo gravid da - bare at det endte i utallige spontanaborter og ma’r og tomme plommesekker osv. Jeg hadde en kjønnssykdom de ikke sjekker for, mykoplasma eller noe sånt .. Var bare tilfeldig at gynekologen sjekket for det, og etter en antibiotikakur så vips - fikk jeg to sønner. Hadde ingen symptomer eller noen anelse om hvem/når/hvor jeg fikk det. Det kan jo så klart være tilfeldig for min del, men .. Antar at du har sjekket for sånt, men verdt å nevne likevel. Anonymkode: fc926...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 11. august 2022 #22 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 10.35): Prøvd sju forsøk. Begge 37 år. Han har barn, ikke jeg. Jeg har tatt bodprøver som er fine. Mye egg og ellers fine verdier. Stabil syklus. Har eggløsning. Har åpne eggledere for det har jeg sjekket hos gyn. Alt ser bra ut hos meg. Vet ikke kvalitet på egg grunnet alder. hva kan det være at det ikke har klaffet? Anonymkode: a6e83...0a9 Kameraten min og dama prøvde å få barn og alt var tilsynelatende i orden, men det ville seg ikke. Hun hadde fått barn før også. Det er nok ikke alle som er kompatible. Tar begge vitaminer, folat foreksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå