Barbie Skrevet 20. oktober 2002 #1 Del Skrevet 20. oktober 2002 Er det noen som har erfaring med dette "leketøyet"? Har prisen mye og si for kvaliteten? Jeg bare lurer.. :oops: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 FleshLight.... Rimelig, enkel å rengjøre og deilig, god og trang.... bare husk å varme gelèen i vann til den når kroppstemperatur.... ellers føler man seg rimelig pervers... nekrofil that is..... Kan aldri nå opp til ekte vare, men er en goood nr. 2 for min del.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. oktober 2002 #3 Del Skrevet 21. oktober 2002 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 22. oktober 2002 #4 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har aldri prøvd sjømannsbrud... men det går jo historier om sjømenn som varmet opp fiskepudding(!) til samme bruket... know what i mean? Vet ikke hva kilo prisen er, men det er sikkert et rimelig alternativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. oktober 2002 #5 Del Skrevet 22. oktober 2002 Fiskepudding :o :o Yakk! Flesh-light'en som Kevin snakker om er helt super. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. oktober 2002 #6 Del Skrevet 22. oktober 2002 *kan ikke annet enn å se for seg Kevin med.... eh... var det Flesh-light!!??* Sorry at jeg ler... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. oktober 2002 #7 Del Skrevet 22. oktober 2002 ...fleskelys!! Hehe... Men hvor kommer lyset inn i bildet!? Dette er vel noe man helst vil gjøre i mørket, eller? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #8 Del Skrevet 22. oktober 2002 nelle: flesh=kjøtt. Ikke flesk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. oktober 2002 #9 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei dere! Jeg antar at Ismen håper på noen seriøse svar her også..*hint-hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #10 Del Skrevet 22. oktober 2002 OK!!! Der mista jeg lysten på fiskepudding for all tid framover!!! Hege, gjør noe her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 23. oktober 2002 #11 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hvis du går inn på en av disse sidene som selger slikt, er det noen av dem som er testet. Vet ikke hvor mye disse er til å stole på, men det kan jo være verdt å ta med seg i søken etter det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. oktober 2002 #12 Del Skrevet 23. oktober 2002 Sorry folkens -mente ikke å spore av denne tråden. Og sorry Kevin!! Jeg kan nok ha en tendens til å misforstå deg, men det kan kanskje tenkes at du (og andre?) av og til kan ha en tendens til å misforstå meg også? Hehe... Når jeg sier "ser for meg" så er ikke det nødvendigvis negativt ment... For å si min ærlige mening om sjømannsbruder så er det svært få av de jeg har sett som er særlig estetiske å se på. Liker ikke de der gummigreiene som liksom skal se ut som en vagina. Har de hår på i tillegg blir det rett og slett grotesk (hehe... mener det altså, til tross for mine innlegg under "barberings-tråden"... *flire*). Og -i og med jeg ikke synes de er særlig estetiske å se på, så er det ikke akkurat noen "greie" for meg heller -det å eventuelt fantasere om en gutt og/eller se på en gutt som runker med en sånn. Men når det skal være sagt: Jeg så i Cupido en gang et bilde av en sånn sjømannsgreie (for et idiotisk navn egentlig) som liknet på en liten lommelykt. Den var forholdsvis estetisk å se på, i og med den ikke forsøkte å gi seg ut for å være en vagina (jeg har forøvrig samme oppfatning hva dildoer angår -liker en pikk best IRL -går ikke an å etterlikne en pikk i plastikk!). Og i og med den ikke var så værst å se på, altså denne lommelykt-greia -så må jeg innrømme at det var litt kult å tenke på at en gutt kanskje runker med en sånn. Husker jeg tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe en til kjæresten min (hadde type da jeg så bilde i Cupido), men tror jeg nevnte det for ham, og han ville ikke (men så hadde han jo meg, da -så da trang han jo ikke... Hehe...). Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. oktober 2002 #13 Del Skrevet 23. oktober 2002 Nelle... Det du beskriver der er nettopp den "greia" som heter "Fleshlight" - navnet er nok et ordspill på "flashlight" (lommelykt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. oktober 2002 #14 Del Skrevet 23. oktober 2002 Arnie (og dere andre): Ok Da må jeg bare unnskylde min tåpelige oppførsel ovenfor... *klem* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. oktober 2002 #15 Del Skrevet 23. oktober 2002 No problem, Nelle... Og... selv om jeg aldri har forsøkt den "greia" jeg heller, hadde jeg helt sikkert foretrukket deg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 23. oktober 2002 #16 Del Skrevet 23. oktober 2002 Nelle, kan liksom ikke se for meg et større kompliment enn at du faktisk ser for deg meg med en slik.... Hva kaller man det...? Fantasier....? Du er god du, Nelle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. oktober 2002 #17 Del Skrevet 23. oktober 2002 ......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. oktober 2002 #18 Del Skrevet 23. oktober 2002 Enig Maiken! Må være litt kjipt å være gutt -jeg mener, mye av det som finnes for gutter er jo ikke akkurat noe å rope hurra for! Kevin: Så lite som jeg får meg om dagen, er det enda godt jeg er beriket med en særdeles god fantasi... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. oktober 2002 #19 Del Skrevet 23. oktober 2002 ...og egentlig så skulle vi fått fett betalt av produsenten av denne fleskelykta for å drive reklame. Faen, at jeg aldri kommer på no'smart som gjør meg rik!!! Driver bare og faller i staver over andres glimrende ideer. La oss tenke hardt. Hva kan vi lage til menn som kan gjøre oss berømte og rike mon tro? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. oktober 2002 #20 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hva kan vi lage til menn som kan gjøre oss berømte og rike mon tro? Manneguiden, av kvinner for menn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå