Gå til innhold

Hvilke spill gleder du deg til?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke spill som kommer ut i relativt nær fremtid gleder du deg til? 

Jeg er alt for picky på spill og ender opp med å spille de samme gamle favorittene igjen og igjen istedenfor å prøve noe nytt 🙈

Men for nå har jeg disse på lista: 

- Pentiment - november 2022. Håper på noe Disco Elysium-aktig, og elsker historie 😍 Gleder meg faktisk skikkelig! 

- Hogwarts Legacy, desember 2022 - veldig spent på om det endelig er laget et bra HP-spill.

- BOTW2 - 2023 en gang. GLEDER MEG HELT SYKT og er nesten litt lei meg for at baby sannsynligvis kommer rett før release 😂

- Starfield - juni 2023 - gleder meg alltid forsiktig til Bethesda-RPGs, de er som regel underholdende til tross bugs og mangler. Hoppet pent over FO76 da... 

Anonymkode: 005e2...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var visst et par når jeg tenkte meg litt ekstra om :fnise: Sikkert fler også, men

- God of war Ragnarok

- Hogwarts legacy

- Splatoon 3

- BOTW 2

- Mario + rabbids Sparks of hope

AnonymBruker
Skrevet

Two Point Campus☺️ Likte godt Two Point Hospital og håper dette blir like bra. 

Anonymkode: d798b...726

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke spill som kommer ut i relativt nær fremtid gleder du deg til? 

Jeg er alt for picky på spill og ender opp med å spille de samme gamle favorittene igjen og igjen istedenfor å prøve noe nytt 🙈

Men for nå har jeg disse på lista: 

- Pentiment - november 2022. Håper på noe Disco Elysium-aktig, og elsker historie 😍 Gleder meg faktisk skikkelig! 

- Hogwarts Legacy, desember 2022 - veldig spent på om det endelig er laget et bra HP-spill.

- BOTW2 - 2023 en gang. GLEDER MEG HELT SYKT og er nesten litt lei meg for at baby sannsynligvis kommer rett før release 😂

- Starfield - juni 2023 - gleder meg alltid forsiktig til Bethesda-RPGs, de er som regel underholdende til tross bugs og mangler. Hoppet pent over FO76 da... 

Hvem vet, kanskje du er heldig og får en sovebaby?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem vet, kanskje du er heldig og får en sovebaby?

Krysser fingrene for det 😄 

• 2 uker senere...
Skrevet

Og der ble Hogwarts Legacy utsatt til februar 2023. ☹️ Da er det bare Pentiment igjen å glede seg til i 2022.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...