AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Hvilke spill som kommer ut i relativt nær fremtid gleder du deg til? Jeg er alt for picky på spill og ender opp med å spille de samme gamle favorittene igjen og igjen istedenfor å prøve noe nytt 🙈 Men for nå har jeg disse på lista: - Pentiment - november 2022. Håper på noe Disco Elysium-aktig, og elsker historie 😍 Gleder meg faktisk skikkelig! - Hogwarts Legacy, desember 2022 - veldig spent på om det endelig er laget et bra HP-spill. - BOTW2 - 2023 en gang. GLEDER MEG HELT SYKT og er nesten litt lei meg for at baby sannsynligvis kommer rett før release 😂 - Starfield - juni 2023 - gleder meg alltid forsiktig til Bethesda-RPGs, de er som regel underholdende til tross bugs og mangler. Hoppet pent over FO76 da... Anonymkode: 005e2...5da
Titania Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Var visst et par når jeg tenkte meg litt ekstra om Sikkert fler også, men - God of war Ragnarok - Hogwarts legacy - Splatoon 3 - BOTW 2 - Mario + rabbids Sparks of hope
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Two Point Campus☺️ Likte godt Two Point Hospital og håper dette blir like bra. Anonymkode: d798b...726
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke spill som kommer ut i relativt nær fremtid gleder du deg til? Jeg er alt for picky på spill og ender opp med å spille de samme gamle favorittene igjen og igjen istedenfor å prøve noe nytt 🙈 Men for nå har jeg disse på lista: - Pentiment - november 2022. Håper på noe Disco Elysium-aktig, og elsker historie 😍 Gleder meg faktisk skikkelig! - Hogwarts Legacy, desember 2022 - veldig spent på om det endelig er laget et bra HP-spill. - BOTW2 - 2023 en gang. GLEDER MEG HELT SYKT og er nesten litt lei meg for at baby sannsynligvis kommer rett før release 😂 - Starfield - juni 2023 - gleder meg alltid forsiktig til Bethesda-RPGs, de er som regel underholdende til tross bugs og mangler. Hoppet pent over FO76 da... Anonymkode: 005e2...5da Hvem vet, kanskje du er heldig og får en sovebaby? Anonymkode: d798b...726
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem vet, kanskje du er heldig og får en sovebaby? Anonymkode: d798b...726 Krysser fingrene for det 😄 Anonymkode: 005e2...5da
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Og der ble Hogwarts Legacy utsatt til februar 2023. ☹️ Da er det bare Pentiment igjen å glede seg til i 2022. Anonymkode: 005e2...5da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå