AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Hva er galt med meg? Da jeg var sånn 20 ble jeg fort tent og våt. Savner den følelsen. Nå er jeg 30 og føler at jeg blir bare akkurat nok til at det går an å ha sex. Kjedelig. Hva er det som gjør at man blir kåt? Hva er det som skjer i kroppen som ikke funker hos meg? (Går ikke på prevensjon. Fast partner). Anonymkode: 355e9...c58
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Tenner du veldig på partneren din? Du blir ikke fort lei av å ha sex med samme person? Anonymkode: a1190...c88 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenner du veldig på partneren din? Du blir ikke fort lei av å ha sex med samme person? Anonymkode: a1190...c88 Vet ikke helt. Tenner vel ok på han tror jeg. I den grad jeg tenner på noen i det hele tatt 😕 Anonymkode: 355e9...c58
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Tror dette kan være partner avhenging av å ha samme partner over lang tid. Anonymkode: d9aeb...7fa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Dere får utforske litt. Nytt undertøy. Oljemassasje. Reise bort en weekend. Det er aldri for sent. Anonymkode: 6d3cc...176
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Kanskje problemet er at man har feil kjønn ...? Selv om man blir født og etablerer en identitet som kvinne, er det ikke sikkert man ønsker å være det resten av livet. Anonymkode: ddee9...e50
Fioljenta Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Jeg liker mannen min svært godt, men likevel varierer det veldig for meg. Hvor jeg er i syklusen, hvor stresset jeg er, om jeg er trøtt, om tankene mine er et annet sted, alder, bekymringer, hvor mye vi har snakket hverandres kjærlighetsspråk i det siste, hvor lenge det er siden forrige elskov osv. Alt virker inn og lager et veldig uforutsigbart mønster. Jeg har også lagt merke til at jo mer jeg stresser med å bli lysten/blå våt, jo vanskeligere blir det. Min erfaring er at et godt glidemiddel er tingen. Det tar vekk stresset og gjør sexen behagelig uansett min tilstand. Og det liker jeg. Anbefales! 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Tipper libidoen din hadde vært rimelig raskt tilbake om du havna i senga med en skikkelig deilig mann. Anonymkode: e98e1...48b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tipper libidoen din hadde vært rimelig raskt tilbake om du havna i senga med en skikkelig deilig mann. Anonymkode: e98e1...48b Tror ikke en skikkelig deilig mann ville hatt meg. Anonymkode: 355e9...c58
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror ikke en skikkelig deilig mann ville hatt meg. Anonymkode: 355e9...c58 For kun sex får du jo lett en skikkelig deilig mann Anonymkode: 5ea53...42b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: For kun sex får du jo lett en skikkelig deilig mann Anonymkode: 5ea53...42b Spørs litt hvordan hun ser ut. Det stemmer at kvinner kan ligge oppover kun for sex, men det er grenser for hvor langt ned en attraktiv mann gidder siden det er så mange å velge i. En overvektig burugle får ikke attraktive menn, men klarer gjerne lande noen et par hakk bedre enn seg selv. Anonymkode: e98e1...48b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 Hormonnivået synker med alderen. Ikke ta dette som et angrep på kvinner, men kvinner får mindre testosteron når de nærmer seg 40. Kvinner har også litt testosteron, og det har noe å si for sexdriften. Det finnes testosteronkrem til å smøre på musa og jeg vet om noen som har testet det med godt resultat. Jeg vet ikke om mange leger skriver det ut. Østrogen er nok vanligere å skrive ut, men ikke like potent. Anyways .. jeg prater meg bort. Poenget er at det er helt naturlig at lysten synker litt med årene. Også for kvinner. Det sier at de er på topp ved 40+, men det handler nok mer om økt selvtillit og trygghet enn rå, hormonell sexdrive. Egentlig tror jeg kanskje veien å gå verken er hormonkrem eller ny mann, men å bryte mønsteret litt med mannen du har. Mer spenning og variasjon hjelper på. DU må ta ansvar for det. Anonymkode: 357f1...c3a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå