Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare så det er sagt, har jeg ikke opprettet tråden for å være moralsk vokter eller dømme dem som er utro, selv om jeg verken er utro selv eller støtter utroskap som handling. Jeg lurer genuint på når menn og kvinner med barn, familie, jobb, plikter hjemme, venner osv får tid til å pleie forhold på si uten at partneren oppdager det? Har de 48 timer i døgnet? 

Jeg har flere barn, mann, hund og hobby. Jeg får så vidt gjort alt av nødvendige ting med jobb, hus, barn, mann og fritidsaktivitet. Når kvelden kommer, har jeg faktisk ikke mer tid til andre ting. Har folk generelt altfor mye fritid alene borte fra hjemmet? 

Anonymkode: 48ff8...340

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg ikke, har ingen grunn til å være det heller. 

Anonymkode: 1950e...4d3

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som lot ungene sitte igjen i bilen utenfor 

Anonymkode: 5050f...4e9

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke en som skriker om barnevernet støtt og stadig, men akkurat i dette tilfellet hadde jeg ikke nølt med å melde...

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

😳😱

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror en del av de som er utro kombinerer jobb eller hobby med utroskap. Sier de skal på treningssenteret eller dra innom en venninne/venn når de egentlig drar et annet sted. Skal hente noe, hjelpe noen, jobbe overtid.

Forholdet pleies nok ikke så veldig, det er nok mer av typen korte møter.

Anonymkode: 3cb90...144

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror en del av de som er utro kombinerer jobb eller hobby med utroskap. Sier de skal på treningssenteret eller dra innom en venninne/venn når de egentlig drar et annet sted. Skal hente noe, hjelpe noen, jobbe overtid.

Men altså... Når man går på treningssenter, så gir det jo resultater. Jeg hadde stusset veldig hvis gubben var på gymmen titt og ofte, men var like dvask og utrent som før. Jobbe overtid er også veldig enkelt og gjennomskue, for overtidsjobb gir høyere lønn. Hvis lønna er den samme og mannen jobber overtid hele tiden, er det jo klart hva dette er.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg på også. Lurer særlig på hvordan kvinner får det til siden de gjør mest hjemme i tillegg til fulltidsjobb.

Anonymkode: e7831...bad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er min erfaring. Ingen barn i bildet, men min eks hadde seks damer på si samtidig, så spørsmålet om tidsbruk er forsåvidt relevant. Halvparten av disse visste heller ikke at han var i forhold, så han måtte fake at han var singel/datet dem eksklusivt. Og han var sliten hele tiden, sov lite, brukte alle anledninger på til/fra og når jeg var på kveldsvakt. Satt oppe halve natta og "pleiet forholdene"på messenger, brukte bilturen til og fra jobb på å ringe og holde dem varme, og da jeg fersket han fant jeg ut at han gjerne sendte den samme "god morgen" selfien til alle, for å være effektiv. Og ingen av oss var fornøyd og alle syntes de så for lite til han. 

Anonymkode: 8a912...30c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen gjør det jo i forbindelse med jobbreiser. Reising gir ikke nødvendigvis voldsomt mye mer i lønn.

Også tror jeg at mange av de bare møtes for å pule, det trenger ikke ta så lang tid. 

Og, når man først risikerer alt for litt sex så ligger det jo litt i sakens natur at man driter i barna og familien. Utro folk er egoistiske og dårlige foreldre. Utroskap er et sikkerstikk for å skape dårlig samarbeidsklima etterpå hvis bruddet kommer.

Anonymkode: 0c234...ea3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men altså... Når man går på treningssenter, så gir det jo resultater. Jeg hadde stusset veldig hvis gubben var på gymmen titt og ofte, men var like dvask og utrent som før. Jobbe overtid er også veldig enkelt og gjennomskue, for overtidsjobb gir høyere lønn. Hvis lønna er den samme og mannen jobber overtid hele tiden, er det jo klart hva dette er.

Blir borte halvannen time, trener 1 time, og puler 15 min. Jobber overtid i 4 timer, tar en 5 minutters pause og puler kollegaen på do? Du gjør utroskap veldig komplisert. Jeg har ikke vært utro, men har hatt hemmelig forhold til kollega og også hatt et forhold til en jeg trente med, det var lite tidskrevende, og hadde vært like lite tidskrevende om vi hadde vært gift. 

Anonymkode: 3dce8...7e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jeg ikke, har ingen grunn til å være det heller. 

Anonymkode: 1950e...4d3

Det har jo ingenting med tråden å gjøre. Hvorfor må du svare bare for å moralisere? Og har du i det hele tatt anledning til å være utro i form av at noen faktisk vil være utro MED deg? 

Det er heller ikke noe det er problem å finne tid til. Det er jobbreiser, men også flust av muligheter for å avtale raske sexmøter. Ingen problem. F.eks på treningsenteret eller på byen. 

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går fint ann å få gjørt unna økta si, og samtidig få en blowjob av en av de tighte jentene med sprettrumpe som trener der. 

Anonymkode: 8ed1f...5a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke den samme unnskyldningen brukes hver gang. En dag er det overtid, en annen dag er det å hjelpe en kompis eller familiemedlem. Eller som en annen sier nedenfor her, man drar for å trene, trener deler av tiden og treffer en annen resten av tiden. Er vel få som er utro som er like dvask og utrente som før. Da pleier det vel heller å ta seg opp med det å se bra ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er min erfaring. Ingen barn i bildet, men min eks hadde seks damer på si samtidig, så spørsmålet om tidsbruk er forsåvidt relevant. Halvparten av disse visste heller ikke at han var i forhold, så han måtte fake at han var singel/datet dem eksklusivt. Og han var sliten hele tiden, sov lite, brukte alle anledninger på til/fra og når jeg var på kveldsvakt. Satt oppe halve natta og "pleiet forholdene"på messenger, brukte bilturen til og fra jobb på å ringe og holde dem varme, og da jeg fersket han fant jeg ut at han gjerne sendte den samme "god morgen" selfien til alle, for å være effektiv. Og ingen av oss var fornøyd og alle syntes de så for lite til han. 

Anonymkode: 8a912...30c

Så han foretrakk syv misfornøyde damer i stedet for ei fornøyd? HVORFOR velger enkelte menn å forsake alt for litt variert knull? Dette går jo på helsa løs 😄 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Den de er utro mot tar vel brorparten med barna og husvasken. Her i huset gjør jeg alt, og eksen begynte plutselig å trene. Sa han. 

Anonymkode: f04fe...fc8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Blir borte halvannen time, trener 1 time, og puler 15 min. Jobber overtid i 4 timer, tar en 5 minutters pause og puler kollegaen på do? Du gjør utroskap veldig komplisert. Jeg har ikke vært utro, men har hatt hemmelig forhold til kollega og også hatt et forhold til en jeg trente med, det var lite tidskrevende, og hadde vært like lite tidskrevende om vi hadde vært gift. 

Anonymkode: 3dce8...7e0

Puler i 15 minutter, på treningssenteret da? Man må jo gjerne kjøre hjem til elskerinnen, så det tar jo litt reisetid dit. Man skal kle av seg og på seg og så videre. Så "15 minutter" blir ikke 15 minutter i virkeligheten.

Det er heller ikke slik at kollegaen hadde akseptert at forholdet bestod av 5 minutter per gang. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det har jo ingenting med tråden å gjøre. Hvorfor må du svare bare for å moralisere? Og har du i det hele tatt anledning til å være utro i form av at noen faktisk vil være utro MED deg? 

Det er heller ikke noe det er problem å finne tid til. Det er jobbreiser, men også flust av muligheter for å avtale raske sexmøter. Ingen problem. F.eks på treningsenteret eller på byen. 

Det går fint ann å få gjørt unna økta si, og samtidig få en blowjob av en av de tighte jentene med sprettrumpe som trener der. 

Anonymkode: 8ed1f...5a9

Inne på treningssenteret, tenker du? De har jo kameraer overalt...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Bare så det er sagt, har jeg ikke opprettet tråden for å være moralsk vokter eller dømme dem som er utro, selv om jeg verken er utro selv eller støtter utroskap som handling. Jeg lurer genuint på når menn og kvinner med barn, familie, jobb, plikter hjemme, venner osv får tid til å pleie forhold på si uten at partneren oppdager det? Har de 48 timer i døgnet? 

Jeg har flere barn, mann, hund og hobby. Jeg får så vidt gjort alt av nødvendige ting med jobb, hus, barn, mann og fritidsaktivitet. Når kvelden kommer, har jeg faktisk ikke mer tid til andre ting. Har folk generelt altfor mye fritid alene borte fra hjemmet? 

Har du så lite fantasi? Dra på trening=dra hjem til elsker, jobbe overtid=dra hjem til elsker, møte venninne=dra hjem til elsker

Anonymkode: a1bb0...e30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser ikke på at de får tid, men hvordan de kan leve med seg selv.

Anonymkode: 07dbd...bcd

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Så han foretrakk syv misfornøyde damer i stedet for ei fornøyd? HVORFOR velger enkelte menn å forsake alt for litt variert knull? Dette går jo på helsa løs 😄 

Jeg tror at vi damer noen ganger undervurderer hvor fantastisk menn synes sex er. Er nok det som er motivasjonen.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...