Gå til innhold

Tinder - Får alle jenter opp alle gutter, og omvendt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer Tinder algoritmen? Jeg får opp masse kvinner på Tinder og jeg lurer på om de får opp meg å?

Hvem velges ut til å se hvem?

Anonymkode: 98392...521

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jevnt over får damene kun opp et lite utvalg. Av den enkle grunn at etter noen sveip har de allerede nok matcher og trenger ikke sveipe videre. Om de sveiper videre vil de få alt for mange matcher, selv om de sveiper nesten alle til venstre.

De mest populære vises vel først i køa.

Anonymkode: 21db9...246

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jevnt over får damene kun opp et lite utvalg. Av den enkle grunn at etter noen sveip har de allerede nok matcher og trenger ikke sveipe videre. Om de sveiper videre vil de få alt for mange matcher, selv om de sveiper nesten alle til venstre.

De mest populære vises vel først i køa.

Jaha. Så jenter sveiper mindre enn menn?

AnonymBruker
Skrevet

Menn sier ja til kvinner over en lav sko på Tinder mens kvinnene kun velger de mennene de faktisk liker..

Så at en mann liker en kvinne på Tinder betyr egentlig ikke noe, hvis en kvinne liker deg på Tinder betyr det at hun liker deg.

Anonymkode: 48305...0c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja jevnt over er det sånn. Etter noen få høyresveip har de jo en samling med matcher, og de fleste lar vel være å sveipe flere når de allerede har valgt ut en håndfull

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn sveiper ofte til høyre på alle, mens kvinner ikke gjør det. 

Men det gjelder jo ikke alle kvinner og alle menn. Jeg må sveipe høyre på veldig mange for å få en match, mens pene jenter ikke trenger det, for eksempel. 

Anonymkode: 65eed...4ac

• Liker 1
Gjest fransine
Skrevet (endret)

.

Endret av fransine
AnonymBruker
Skrevet
fransine skrev (2 timer siden):

Vi jenter trenger omtrent ikke lete i det hele tatt.

Da jeg var ute på reise nedover europa hadde jeg 400 som likte meg daglig, så var endel å jobbe seg gjennom for å si det sånn 🙈

Det var litt generaliserende, jeg får aldri likes 😄

Anonymkode: 65eed...4ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det over 1 uke siden sist jeg fikk en like eller match. Hva er dette for noe? ... synes det er rart. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 10.08):

Hvordan fungerer Tinder algoritmen? Jeg får opp masse kvinner på Tinder og jeg lurer på om de får opp meg å?

Hvem velges ut til å se hvem?

Alle kan se alle de har innenfor sin alderspreferanse og avstand. 

Når det er sagt har populariteten din å si hvor du havner i bunken. Om du er en populær fyr er du øverst i bunken og får fort match. Er du en mindre populær fyr havner du langt nede i bunken og står i fare for at mange ikke ser deg og får dermed mindre matcher. 

Anonymkode: 199f1...b07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 10.52):

Om de sveiper videre vil de få alt for mange matcher, selv om de sveiper nesten alle til venstre.

Sveiper du alle til venstre, får du selvsagt ingen matcher. Trolig vil hele kortstokken komme opp, og du runder før eller siden. 

Anonymkode: 4805c...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...