AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Jeg har tidligere brukt en mild voks for å fjerne hår på overleppa. Tror den var fra Veet, en type voks som var vannløselig, hvor man la en liten tube voks i varmt vann en stund, smurte et tynt lag på huden og rev av med en vanlig papirbit. Det funket så bra og jeg ble nesten ikke sår etterpå. Men denne har jeg ikke sett i butikkene på lenge. Nå har jeg prøvd sånne strips med kaldvoks fra Veet, men de fester seg så utrolig godt på huden og om jeg gjør dette om kvelden er jeg fortsatt rød på huden neste dag. Noen som har tips til en type skånsom voks, lignende den jeg brukte før? Anonymkode: 9ebb1...888
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Jeg har brukt ansiktsstrips fra Veet. Men passet på og vokset en dag eller to før jeg "skal noe" i tilfelle jeg blir rød og hoven. (Det er så jævelig flaut når folk ser jeg tar hår på overleppa) Anonymkode: 3cb44...533
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Boots har tilsvarende voksstrips som Veet, som er mer skånsomme. Jeg liker i alle fall dem bedre. Anonymkode: a3bb5...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå