AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Bor i Trondheim og har nesten ingen venner lengre. Jeg var i et litt usunt miljø, og mange var ikke bra mennesker. Jeg har kommet meg, og tatt utdanning (master), har god jobb, med hus og samboer og snart tre barn. Jeg ser på meg selv som en oppegående person, men jeg er litt ensom for å være helt ærlig. Jeg har nettopp stått opp for meg selv og avsluttet vennskapet til noen venner som rev meg helt i filler. Dette var venskap som bare gikk en vei, som utnyttet meg, som behandlet meg som søppel og som behandlet meg som luft selv om jeg trengte en venn som aller mest da jeg mistet moren min for ikke så lenge siden. Har veldig lyst å legge ut noe, men er livredd for å bli avvist. Hva vil de andre tenke om meg, og hva kan jeg skrive? Jeg kunne tenkt meg folk med barn i samme område men synes det er vanskelig og flaut å bli kjent med nye. Jeg føler jeg aldri passer inn hvis dere forstår😩 Anonymkode: 84b8c...414
Perelandra Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 (endret) Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv. Perelandra, mod. Endret 19. august 2022 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Prøv 'Venn'-appen. Jeg er veldig positivt overrasket over den, masse oppegående mennesker. Anonymkode: d6051...1b3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Skriv noe ala: Hei jeg er 33 år, har samboer og tre barn og bor på (område). Jeg savner noen å skravle med/gå på kafé etc. Bare koselig dersom du har egne barn, mine barn er i alderen fra 4-10 år. (Fyll inn evt interesser eller noe om deg selv som person). IKKE start med din triste lille historie som 80% av de på hey girl gjør. «Jeg har angst, jeg er ensom, jeg har en tøff fortid, jeg har PTSD». Det SKRIKER at du er offer og tiltrekker deg likemenn og IKKE såkalte vanlig oppegående folk. Jeg har gitt opp den sida der, da det virker som det er 90% ofre der med lav sosial intelligens som presenterer seg med diagnosen sin. Å fortelle om angst etc er noe man kan gjøre etterhvert som man blir kjent, man introduserer seg ikke med den. Folk ER åpenbart diagnosen sin. Anonymkode: 06bd2...cc1
Gjest AprilRyan Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Ja, mange som legger ut den type innlegg der de spør om noen vil finne på x og y. Flere som skriver at de har barn osv. Litt enig i at fokus ikke bør være på diagnoser og triste situasjoner. Jeg har tidligere skrevet at jeg hadde sosial angst i den tro at det da ville gjøre at folk forstod litt hvorfor jeg er som jeg er, men det kan bli litt rart også. Jeg er litt delt der kanskje for hvis det påvirker det sosiale veldig så kan det være greit å vite, men kanskje ikke med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå