Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen legger seg selv på magen om natta, jeg snur når jeg ser det, men finner han alltid sånn. 

Er det veldig farlig?

Anonymkode: 8b7e9...203

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her mener helsesøster det bare er å la dem sove på magen så lenge de har rullet seg over på egen hånd. 😀

Anonymkode: 6b55c...c53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det sies at om de selv ruller over på magen så er de sterke nok til det. NB: Dette fordrer at det ikke ligger noe ekstra i sengen som kan gjøre at han ikke klarer å snu seg.

Men hadde snudd han hvis du legger merke til det hvis det gjør at du føler det tryggere.

Anonymkode: 35273...287

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det sies at om de selv ruller over på magen så er de sterke nok til det. NB: Dette fordrer at det ikke ligger noe ekstra i sengen som kan gjøre at han ikke klarer å snu seg.

Men hadde snudd han hvis du legger merke til det hvis det gjør at du føler det tryggere.

Anonymkode: 35273...287

Vi samsover og baby legger seg helt inntil meg, så det blir jo jeg som evt. ligger i veien. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjør dere andres babyer det også? Hvor mange mnd er det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de først kan snu seg over på magen så er de sterke nok til å snu ansiktet slik at det ikke ligger rett ned i madrassen.

Problemet hos oss var at hun gjerne ville snu seg tilbake etter en stund, men det hadde hun ikke lært enda, så vi våknet av skikkelig frustrert gråt på natten.

Nå som hun snur seg alle veier så finner vi henne i alle mulige posisjoner..

Anonymkode: da65c...caf

AnonymBruker
Skrevet

Her kjøpte vi en typ kjole som baby sov i, som gjorde at hun ikke klarte å snu seg. Husker ikke hva den heter, men man får kjøpt det i alle baby-butikker tenker jeg. 

Anonymkode: a9da9...0c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Her kjøpte vi en typ kjole som baby sov i, som gjorde at hun ikke klarte å snu seg. Husker ikke hva den heter, men man får kjøpt det i alle baby-butikker tenker jeg. 

Anonymkode: a9da9...0c7

Noe annet enn en nattpose?

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt ok. Du trenger ikke snu babyen. Når babyen klarer snu seg over på magen selv, er de sterke nok til at det er trygt for dem å sove slik. Legg dem alltid på ryggen, så styrer de selv om de vil snu seg. Men du trenger altså ikke drive og forstyrre babyen ved å snu i søvne (og du trenger heller ikke tjore ungen fast i sengen, i nattpose med seler - det vet jeg knapt om selges lenger her til lands, det er litt antikvarisk..)

Anonymkode: 75351...25c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...