AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Babyen legger seg selv på magen om natta, jeg snur når jeg ser det, men finner han alltid sånn. Er det veldig farlig? Anonymkode: 8b7e9...203
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Her mener helsesøster det bare er å la dem sove på magen så lenge de har rullet seg over på egen hånd. 😀 Anonymkode: 6b55c...c53 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Det sies at om de selv ruller over på magen så er de sterke nok til det. NB: Dette fordrer at det ikke ligger noe ekstra i sengen som kan gjøre at han ikke klarer å snu seg. Men hadde snudd han hvis du legger merke til det hvis det gjør at du føler det tryggere. Anonymkode: 35273...287
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det sies at om de selv ruller over på magen så er de sterke nok til det. NB: Dette fordrer at det ikke ligger noe ekstra i sengen som kan gjøre at han ikke klarer å snu seg. Men hadde snudd han hvis du legger merke til det hvis det gjør at du føler det tryggere. Anonymkode: 35273...287 Vi samsover og baby legger seg helt inntil meg, så det blir jo jeg som evt. ligger i veien. Anonymkode: 8b7e9...203
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Gjør dere andres babyer det også? Hvor mange mnd er det? Anonymkode: 8b7e9...203
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Hvis de først kan snu seg over på magen så er de sterke nok til å snu ansiktet slik at det ikke ligger rett ned i madrassen. Problemet hos oss var at hun gjerne ville snu seg tilbake etter en stund, men det hadde hun ikke lært enda, så vi våknet av skikkelig frustrert gråt på natten. Nå som hun snur seg alle veier så finner vi henne i alle mulige posisjoner.. Anonymkode: da65c...caf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Her kjøpte vi en typ kjole som baby sov i, som gjorde at hun ikke klarte å snu seg. Husker ikke hva den heter, men man får kjøpt det i alle baby-butikker tenker jeg. Anonymkode: a9da9...0c7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Her kjøpte vi en typ kjole som baby sov i, som gjorde at hun ikke klarte å snu seg. Husker ikke hva den heter, men man får kjøpt det i alle baby-butikker tenker jeg. Anonymkode: a9da9...0c7 Noe annet enn en nattpose? Anonymkode: 8b7e9...203
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Det er helt ok. Du trenger ikke snu babyen. Når babyen klarer snu seg over på magen selv, er de sterke nok til at det er trygt for dem å sove slik. Legg dem alltid på ryggen, så styrer de selv om de vil snu seg. Men du trenger altså ikke drive og forstyrre babyen ved å snu i søvne (og du trenger heller ikke tjore ungen fast i sengen, i nattpose med seler - det vet jeg knapt om selges lenger her til lands, det er litt antikvarisk..) Anonymkode: 75351...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå