AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Eller er det ingen unnskyldning? Anonymkode: 24919...49a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Regner med at det ble sagt fordi han følte han var en byrde for deg... Så ja, jeg hadde tilgitt. Anonymkode: 2cd2d...9cc 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Regner med at det ble sagt fordi han følte han var en byrde for deg... Så ja, jeg hadde tilgitt. Anonymkode: 2cd2d...9cc Det har vært en flere dagers krangel, vi var begge helt utslitte, og han sa "Hva om jeg svikter deg igjen? Det er ikke bra. Det er bedre å avslutte...". Sluttet nå. Men da føler jeg at han ikke elsker meg hvis han mener at å slå opp er bedre Anonymkode: 24919...49a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Det er jo så tatt ut av kontekst at det er umulig å svare på. Når man ikke innser det, og likevel stiller spørsmålet, stiller jeg meg tvilende til selvinnsikten her, og er fristet til å si at ja, det hadde jeg både forstått og tilgitt. Anonymkode: b27dc...419 10 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har vært en flere dagers krangel, vi var begge helt utslitte, og han sa "Hva om jeg svikter deg igjen? Det er ikke bra. Det er bedre å avslutte...". Sluttet nå. Men da føler jeg at han ikke elsker meg hvis han mener at å slå opp er bedre Anonymkode: 24919...49a Hvis han er utslitt fysisk og psykisk og dere krangler i flere dager, så hadde nok jeg også valgt å avslutte. Hadde aldri orket et sånt forhold, uansett hvem som "har skylda". Noen ganger passer ikke mennesker sammen, selv om følelsene er til stede. Du har det sikkert ikke godt med sånne dager du heller. Anonymkode: 2cd2d...9cc 15 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det har vært en flere dagers krangel, vi var begge helt utslitte, og han sa "Hva om jeg svikter deg igjen? Det er ikke bra. Det er bedre å avslutte...". Sluttet nå. Men da føler jeg at han ikke elsker meg hvis han mener at å slå opp er bedre Anonymkode: 24919...49a Klarer du ikke se hva han sier for noe? Han sier det jo rett ut - han vil ikke svikte deg igjen. Hvis han føler han har sviktet deg fordi han er dårlig, så forstår jeg det godt. Er selv kronisk dårlig, og styrer unna forhold så ingen skal måtte leve (lide) med meg. Anonymkode: b27dc...419 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis han er utslitt fysisk og psykisk og dere krangler i flere dager, så hadde nok jeg også valgt å avslutte. Hadde aldri orket et sånt forhold, uansett hvem som "har skylda". Noen ganger passer ikke mennesker sammen, selv om følelsene er til stede. Du har det sikkert ikke godt med sånne dager du heller. Anonymkode: 2cd2d...9cc Nei, men når jeg elsker, ønsker jeg ikke å rømme, men prøver å fikse ting Anonymkode: 24919...49a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Om han ønsker å avslutte bør du respektere det. Høres ut som et dysfunksjonelt forhold om dere krangler i flere dager og blir både fysisk og psykisk utmattet. Anonymkode: 6f0ac...11e 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men når jeg elsker, ønsker jeg ikke å rømme, men prøver å fikse ting Anonymkode: 24919...49a Kanskje han tenker at det beste for deg er å avslutte. Rett og slett. Setter deg foran seg selv. Anonymkode: d8322...148 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Om han ønsker å avslutte bør du respektere det. Høres ut som et dysfunksjonelt forhold om dere krangler i flere dager og blir både fysisk og psykisk utmattet. Anonymkode: 6f0ac...11e Jeg respekterer det. Jeg tenker bare at når han slapper litt av og tenker litt klart, kommer han til å si at det var dumt å slå opp. Og hva gjør jeg da? Anonymkode: 24919...49a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kanskje han tenker at det beste for deg er å avslutte. Rett og slett. Setter deg foran seg selv. Anonymkode: d8322...148 Dette kjøper jeg ikke. Det er feighet og ikke sterke nok følelser. Han velger egentlig for begge to. Hvordan er det "det beste" for meg når jeg elsker han? Anonymkode: 24919...49a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det har vært en flere dagers krangel, vi var begge helt utslitte, og han sa "Hva om jeg svikter deg igjen? Det er ikke bra. Det er bedre å avslutte...". Sluttet nå. Men da føler jeg at han ikke elsker meg hvis han mener at å slå opp er bedre Anonymkode: 24919...49a AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg respekterer det. Jeg tenker bare at når han slapper litt av og tenker litt klart, kommer han til å si at det var dumt å slå opp. Og hva gjør jeg da? Anonymkode: 24919...49a Du beveger deg i farlig farvann som kalles medavhengighet, på engelsk codependency. Du tror du vet hva som er best for x bare han gjør y osv. Han sa det han mente rett ut, du kan ikke bestemme at han ikke mente det eller når han skal ta avgjørelser. Du tar fra ham retten til egne avgjørelser, du skulle latt ham ta ansvar for det han sa til deg og du skulle gått. Ser du hvor usunt det er mellom dere? Anonymkode: a135b...bbd 6 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette kjøper jeg ikke. Det er feighet og ikke sterke nok følelser. Han velger egentlig for begge to. Hvordan er det "det beste" for meg når jeg elsker han? Anonymkode: 24919...49a Samma hva det er, du MÅ respektere hva han vil og ikke bestemme hva han skal føle når. Det er i allefall IKKE kjærlighet. Anonymkode: a135b...bbd 14 5
Alauda Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje han tenker at det beste for deg er å avslutte. Rett og slett. Setter deg foran seg selv. Anonymkode: d8322...148 Eldste slå-opp-grunnen i boka . "Det er ikke deg, det er meg..." 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, men når jeg elsker, ønsker jeg ikke å rømme, men prøver å fikse ting Anonymkode: 24919...49a Folk er ulike på sånt. Anonymkode: 444d3...342 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du beveger deg i farlig farvann som kalles medavhengighet, på engelsk codependency. Du tror du vet hva som er best for x bare han gjør y osv. Han sa det han mente rett ut, du kan ikke bestemme at han ikke mente det eller når han skal ta avgjørelser. Du tar fra ham retten til egne avgjørelser, du skulle latt ham ta ansvar for det han sa til deg og du skulle gått. Ser du hvor usunt det er mellom dere? Anonymkode: a135b...bbd Jeg lar han ta ansvar jo. Han sa hva han mener er riktig ting å gjøre, på telefon, og vi snakket ikke mer etter det. Så da er det ferdig fordi han ønsket det. Poenget mitt er at han ikke elsker meg hvis han sier sånt, tenker jeg. Og jeg spør om hva jeg bør gjøre hvis han angrer Anonymkode: 24919...49a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #17 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Samma hva det er, du MÅ respektere hva han vil og ikke bestemme hva han skal føle når. Det er i allefall IKKE kjærlighet. Anonymkode: a135b...bbd Hvordan bestemmer jeg hva han føler, skjønner ikke? Anonymkode: 24919...49a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #18 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg respekterer det. Jeg tenker bare at når han slapper litt av og tenker litt klart, kommer han til å si at det var dumt å slå opp. Og hva gjør jeg da? Anonymkode: 24919...49a Hvorfor tror du det? Kanskje han er tilfreds med avgjørelsen. Anonymkode: 6f0ac...11e 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #19 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lar han ta ansvar jo. Han sa hva han mener er riktig ting å gjøre, på telefon, og vi snakket ikke mer etter det. Så da er det ferdig fordi han ønsket det. Poenget mitt er at han ikke elsker meg hvis han sier sånt, tenker jeg. Og jeg spør om hva jeg bør gjøre hvis han angrer Anonymkode: 24919...49a Hvis han ikke elsker deg, hvorfor være sammen med ham? Anonymkode: 2cd2d...9cc 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #20 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lar han ta ansvar jo. Han sa hva han mener er riktig ting å gjøre, på telefon, og vi snakket ikke mer etter det. Så da er det ferdig fordi han ønsket det. Poenget mitt er at han ikke elsker meg hvis han sier sånt, tenker jeg. Og jeg spør om hva jeg bør gjøre hvis han angrer Anonymkode: 24919...49a Kanskje han elsker deg, kanskje han ikke gjør det. Det kan ingen av oss vite. Anonymkode: 6f0ac...11e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå