Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 100’% stilling i kommunen, men søkte for en stund siden en ny stilling i samme kommune, bare lavere prosent. Denne stillingen skal jeg begynne i 10 september. Problemet mitt nå er at jeg har ødelagt ryggen min og har fått sterke smertestillende. Legen mener det er et «hekseskudd» og ikke kan relateres til  tidligere ryggproblemer som blant annet har vært en prolaps for 10 år siden.Legen har sykemeldt meg å jeg er livredd for å fortelle dette til sjefen. Kan sjefen trekke tilbake den nye jobben jeg skal begynne i på dette grunnlaget? Mulig det bare er jeg som overtenker men 😪

Anonymkode: cce35...535

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se noe grunn til det, men nå er jeg ikke jurist på noen måte. Etter å ha søkt litt rundt, så er det ikke noe åpenbart lett svar å finne som tilsier at svaret er ja. Da tenker jeg at svaret nok er nei, du har skrevet en avtale og den er de forpliktet til.

Sykepengerettigheter ser også greit nok ut, ved at du får de fra NAV. Det vil jo uansett være utenfor arbeidsgiverperioden, så ikke rart det heller.

Tenker det skal ordne seg jeg! Men få på plass dialog med den nye sjefen hvis dette viser seg å vare, når det nærmer seg litt mer.

Du er ikke sykemeldt frem til den 10. sept, og med litt håp er du på bena innen da. God bedring!

Anonymkode: cf288...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...