Gå til innhold

Er det for tidlig å spørre om følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent hverandre i litt over to måneder, men ikke møttes så mange ganger pga ferie og avstand. Er en helt åpenbar tiltrekning mellom oss, og forholdet har gradvis blitt mer og mer kjærlig. Han slettet ganske tidlig brukeren sin på datingapp mens han var hos meg, men ellers har vi ikke snakket om hvor vi har hverandre. Er det for tidlig å ta opp?

Vi tekster/snapper mange ganger om dagen, sier vi savner hverandre, masse hjerter osv osv. snakker på tlf, men ikke så ofte pga barn (vi er enige om at barn skal holdes utenfor forhold så lenge som mulig). Jeg vet han ønsker en kjæreste, det sa han tidlig. 

Kan jeg spørre om hvor vi er synes dere? 

Anonymkode: 02af1...847

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det så mye å spørre om? Snap mange ganger til dagen, savner deg og hjerte må vel holde lenge? 

Jeg ville latt ting gå en mer naturlig gang og oppført meg mer som kjæreste når ferien er over og sett det ann. Syntes at det å spørre kan bli litt mye, særlig når han viser det så tydelig som han gjør

Anonymkode: 5c028...67c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det så mye å spørre om? Snap mange ganger til dagen, savner deg og hjerte må vel holde lenge? 

Jeg ville latt ting gå en mer naturlig gang og oppført meg mer som kjæreste når ferien er over og sett det ann. Syntes at det å spørre kan bli litt mye, særlig når han viser det så tydelig som han gjør

Anonymkode: 5c028...67c

Enig i denne.

Så kan du heller når det har begynt å gå 5-6 mnd se an status. Oppfører han seg som en kjæreste? Har han presentert deg for venner og evt familie? Liker han å være sammen med deg offentlig? I tilfelle trenger du nok ikke spørre i det heletatt.

Anonymkode: 1f819...341

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Da ser jeg det an. Vi går rundt i byen han bor i og leier, og det har da hendt at han har møtt kjente. Det er vel et godt tegn. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar. Da ser jeg det an. Vi går rundt i byen han bor i og leier, og det har da hendt at han har møtt kjente. Det er vel et godt tegn. 

ts

Enig. Ikke spør nødvendigvis. Men si hva du selv føler, og hva du personlig tenker og føler.

Når dere går rundt og leier og alt du sier dere gjør, så er dere kjærester. Jeg tror jeg ville sagt en gang i en avslappende situasjon: Kjæresten min, og smilt og gitt ham et lett kyss

AnonymBruker
Skrevet

Her skrev mannen på snap "glad i deg" etter 1 mnd. Svarte tilbake, for følte det samme. Så sa han jeg elsker deg etter 6 uker. Jeg følte det samme, så sa det tilbake. Man merker sånn. Si det eller skriv det, glad i deg:) Det er ikke farlig. Men ikke begynn med elsker deg. 

Anonymkode: b7cfe...300

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr siden mars, og for oss er det alt for tidlig 😄 Så det er veldig individuelt tenker jeg? Noen trenger lenger tid enn andre. Vi verken leier eller noe annet ute. Det er jo ganske tydelige tegn på at det er noe mer hos dere enn vennskap da :) 

Anonymkode: cba82...5db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har datet en fyr siden mars, og for oss er det alt for tidlig 😄 Så det er veldig individuelt tenker jeg? Noen trenger lenger tid enn andre. Vi verken leier eller noe annet ute. Det er jo ganske tydelige tegn på at det er noe mer hos dere enn vennskap da :) 

Anonymkode: cba82...5db

Det var lenge! Vi klina på første date og sex på andre (hadde da chattet i mange uker først), så noe mer enn vennskap er det jo! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...