AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Jeg (kvinne) ville bare innom å fortelle om en fin episode. Jeg er nylig blitt singel etter å ha vært i et forhold der jeg ikke har fått komplimanger på mange år. Det gjør noe med selvtilliten å ikke føle seg verdsatt. -selv om jeg fra før av hadde et greit sjølbilde. Jeg er helt normal av utseende men jeg har ei bra utstråling og er blid og smilende. Er meg selv på godt og vondt. Har hatt det tungt etter bruddet og har ikke følt meg særlig lystig og blid. Men så til poenget. Det er såååå lite som skal til for å glede en "nysingel gæmlis" som meg. Jeg møtte en tidligere barndomsnabo (mann) på matbutikken her forleden dag. Han lyste opp da han såg meg og smilte. Vi sa hei og lenge siden sist. Og plutselig sier han til meg at "du er like fin ennå".... Hadde han bare visst hva dette gjorde med meg. Tusen takk sier jeg. Uten at jeg er innbilsk så gjorde han min dag så mye bedre ved å gi meg et sånt komplimang. Moralen i historien min er: noen vennlige ord kan bety så uendelig mye. Våg å gi et komplimang til en bekjent du møter. Vet ikke helt om denne tråden havnet i rett kategori. 💜 Anonymkode: 71b9a...16d 4 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg (kvinne) ville bare innom å fortelle om en fin episode. Jeg er nylig blitt singel etter å ha vært i et forhold der jeg ikke har fått komplimanger på mange år. Det gjør noe med selvtilliten å ikke føle seg verdsatt. -selv om jeg fra før av hadde et greit sjølbilde. Jeg er helt normal av utseende men jeg har ei bra utstråling og er blid og smilende. Er meg selv på godt og vondt. Har hatt det tungt etter bruddet og har ikke følt meg særlig lystig og blid. Men så til poenget. Det er såååå lite som skal til for å glede en "nysingel gæmlis" som meg. Jeg møtte en tidligere barndomsnabo (mann) på matbutikken her forleden dag. Han lyste opp da han såg meg og smilte. Vi sa hei og lenge siden sist. Og plutselig sier han til meg at "du er like fin ennå".... Hadde han bare visst hva dette gjorde med meg. Tusen takk sier jeg. Uten at jeg er innbilsk så gjorde han min dag så mye bedre ved å gi meg et sånt komplimang. Moralen i historien min er: noen vennlige ord kan bety så uendelig mye. Våg å gi et komplimang til en bekjent du møter. Vet ikke helt om denne tråden havnet i rett kategori. 💜 Anonymkode: 71b9a...16d Bra for deg da at det gjorde dagen bedre 😊 Selv bryr jeg meg ikke om komplimenter (som det heter 😊). Er overhodet ikke avhengig av hva andre måtte mene om min person, og i allefall ikke om mitt utseende. Verdsetter meg selv, og gir bengen i hva andre måtte mene. Elsk deg selv - ingen er avhengige av andre. Hvis jeg ikke liker meg selv, er det i hvert fall heller ingen andre som gjør det. Anonymkode: 8e184...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Så koselig☺️ Synes ikke du skal omtale deg selv som gamlis. Finnes så mange flotte damer som er i 50, 60 og også 70 årene. Gode, varme kvinner som kler seg feminint. Anonymkode: b8cf1...444 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 Så flott 🙂 Men sånn generelt er det å gi komplimenter til kvinner et minefelt. Det er absolutt ikke sånn at alle setter pris på det, heller motsatt. Så man må trå forsiktig. Tidene har endrer seg, og det som var akseptabelt før er ikke nødvendigvis det i dag Anonymkode: ef5ec...5d0
Isambard Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Du får ta det til deg. Mange kvinner på 50 i dag ser utrolig bra ut. AnonymBruker skrev (1 time siden): Så flott 🙂 Men sånn generelt er det å gi komplimenter til kvinner et minefelt. Det er absolutt ikke sånn at alle setter pris på det, heller motsatt. Så man må trå forsiktig. Tidene har endrer seg, og det som var akseptabelt før er ikke nødvendigvis det i dag Anonymkode: ef5ec...5d0 Jeg tror det er liten sjangse for at den generasjonen som nå er 50 tar det som trakassering hvis man gjør det på en ok måte. (Jeg er nok mer forsiktig enn før, allikevel.) 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Verdsetter meg selv, og gir bengen i hva andre måtte mene. Elsk deg selv - ingen er avhengige av andre. Hvis jeg ikke liker meg selv, er det i hvert fall heller ingen andre som gjør det. Hvordan har du fått til dette? Jeg skulle vært mindre påvirket av andre, stolt mer på meg selv, vært mer glad i meg selv. Men synes det er vanskelig Anonymkode: 4a29b...749
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Takk for tilbakemeldingene🤗 -jeg vil bare påpeke at jeg er ikke avhengig av andres komplimang for å vite min egenverdi. Jeg ble bare så glad når jeg fikk et uventa komplimang. Jeg "mistet" meg selv i det forholdet jeg var i. Sakte men sikkert er jeg tilbake der jeg var før jeg traff denne ekstypen. Heldigvis. -Ts Anonymkode: 71b9a...16d 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så koselig☺️ Synes ikke du skal omtale deg selv som gamlis. Finnes så mange flotte damer som er i 50, 60 og også 70 årene. Gode, varme kvinner som kler seg feminint. Anonymkode: b8cf1...444 Takk for tilbakemeldingen☺️🤗 jeg sier "ung-gæmlis" med glimt i øyet😉 Anonymkode: 71b9a...16d 4
Hannah80 Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for tilbakemeldingene🤗 -jeg vil bare påpeke at jeg er ikke avhengig av andres komplimang for å vite min egenverdi. Jeg ble bare så glad når jeg fikk et uventa komplimang. Jeg "mistet" meg selv i det forholdet jeg var i. Sakte men sikkert er jeg tilbake der jeg var før jeg traff denne ekstypen. Heldigvis. -Ts Anonymkode: 71b9a...16d Alltid hyggelig å få et kompliment, det syns jeg også. Lykke til med singeltilværelsen ts🥰 3 1
Hippogriff Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Så hyggelig Selvfølgelig er det hyggelig med komplimenter selv om man har et godt selvbilde i bunnen. Og selvfølgelig er det helt trygt å gi folk ålreite komplimenter. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 Hannah80 skrev (9 minutter siden): Alltid hyggelig å få et kompliment, det syns jeg også. Lykke til med singeltilværelsen ts🥰 Tusen takk🥰👋 Anonymkode: 71b9a...16d 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 Og takk for tålmodigheten: jeg skrev komplimang i stedet for kompliment😂😘 Much love and light sendes din vei. 😚 -Ts Anonymkode: 71b9a...16d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tilbakemeldingene🤗 -jeg vil bare påpeke at jeg er ikke avhengig av andres komplimang for å vite min egenverdi. Jeg ble bare så glad når jeg fikk et uventa komplimang. Jeg "mistet" meg selv i det forholdet jeg var i. Sakte men sikkert er jeg tilbake der jeg var før jeg traff denne ekstypen. Heldigvis. -Ts Anonymkode: 71b9a...16d Det er helt okei å bli glad av komplimenter! hilsen kvinne 46. Anonymkode: 47ec5...50c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå