Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid blitt lett gravid. Mitt siste barn ble tatt med KS å nå sliter vi med å bli gravide. Har truffet på El ca 8 mnd. Flere som har opplevd at det er vanskeligere etter keisersnitt? 

Anonymkode: b29be...975

Skrevet

hvorfor har KS noe å si for fruktbarheten din?  mer sannsynlig at alder har noe med det å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at det gikk like fort å bli gravid etter KS, men har lest at det kan være vanskeligere. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan ha noe å si - for noen. 

Mitt første barn ble tatt med keisersnitt når jeg var 31 år gammel. Ble gravid samme mnd som jeg sluttet på minipiller. Når vi begynte å prøve på nr 2, 1,5 år senere, ble jeg ikke gravid. Jeg er nå 35 og gravid med hjelp av IVF. Alle prøver av meg og mannen er veldig fine, masse egg igjen og ingenting som tilsier at noe er galt. Jeg vet ikke om det er keisersnittet som har gjort det vanskelig for oss, men det er ingenting annet som har endret seg bortsett fra at jeg var 2 år eldre og har hatt et keisersnitt. 

Jeg har gjort myyye research, og om det er keisersnittet som gjør det vanskelig, er det mest sannsynlig pga arrvev i livmor eller sammenvoksninger i buken etter operasjonen. Jeg tok en hysteroskopi for å lete etter arrvev, men livmoren min var helt fin. Får å finne sammenvoksninger, så måtte jeg gått gjennom en operasjon til, noe som ikke er heldig da det kan skape enda mer sammenvoksninger. Så vi gikk for IVF og ble gravide på første forsøk.

Anonymkode: 70847...d2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 1.49):

Har alltid blitt lett gravid. Mitt siste barn ble tatt med KS å nå sliter vi med å bli gravide. Har truffet på El ca 8 mnd. Flere som har opplevd at det er vanskeligere etter keisersnitt? 

Anonymkode: b29be...975

jeg brukte over et år på å bli gravid igjen. Prøvde etter baby var 6 uker. Men om det er ks, vaksinen, alder eller noe annet vil jeg aldri finne ut av. 

Anonymkode: 80bd5...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...