AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg skal snart i bryllup, og syns det er veldig koselig at jeg ble invitert Men... jeg er single og kjenner veldig få andre gjester, kanskje to, maks tre personer, og disse har alle fått partnere og barn siden sist, så nå ble jeg plutselig redd for å bli alene og ikke finne noen å snakke med/være med i bryllupet 😢 Har heller ikke møtt noen andre i utdrikningslag el.l. Hadde vært OK om alle var alene, men tipper de fleste er der med partner, om ikke barn også. Frykter at jeg blir helt utenfor når jeg hverken har følge eller "kjenner noen". Håper noen her kan gi en heads-up, tips eller noen gode ord... Jeg er sjenert og kan bli utilpass, eller det kan gå bra i slike situasjoner... Med litt alkohol innabords løsner det litt, men jeg kan jo ikke møte opp drita før middagen 🙊 (har ikke planer om å bli drita heller, men litt promille gjør det enklere) Anyone? Anonymkode: 6b0b4...4a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Del Skrevet 3. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: men jeg kan jo ikke møte opp drita før middagen 🙊 hvorfor må du overdrive? Du kan ta et gass vin eller to Anonymkode: b0d20...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Del Skrevet 4. august 2022 Ta deg et par glass vin før middagen (på vei til lokalet). Bare husk at du da allerede har drukket to glass, så ikke du blir drita raskt. Du kan jo håpe på at du får sitte med de du kjenner fra før. Da har dere vel litt å prate om siden sist. Om du ikke kjenner noen, så kan du jo starte med å spørre hvem de er/hvordan de kjenner brud/brudgom. Still spørsmål. Mange liker å prate om seg selv. Hva har de gjort i sommer? Hva jobber de med? Still oppfølgingsspørmål. F.eks om noen har vært i Spania, så spør hvor, om de kan anbefale stedet osv. Ta opp temaer fra taler, feks historier noen forteller. Bygg videre på det. Etter mat, så kan du jo mingle med de du kjenner, og ellers se om du kommer i kontakt med andre. Anonymkode: 86aa4...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 2.05): Ta deg et par glass vin før middagen (på vei til lokalet). Bare husk at du da allerede har drukket to glass, så ikke du blir drita raskt. Du kan jo håpe på at du får sitte med de du kjenner fra før. Da har dere vel litt å prate om siden sist. Om du ikke kjenner noen, så kan du jo starte med å spørre hvem de er/hvordan de kjenner brud/brudgom. Still spørsmål. Mange liker å prate om seg selv. Hva har de gjort i sommer? Hva jobber de med? Still oppfølgingsspørmål. F.eks om noen har vært i Spania, så spør hvor, om de kan anbefale stedet osv. Ta opp temaer fra taler, feks historier noen forteller. Bygg videre på det. Etter mat, så kan du jo mingle med de du kjenner, og ellers se om du kommer i kontakt med andre. Anonymkode: 86aa4...195 Takk for tipsene 🥰 Er litt redd for å møte opp med promille, flaut hvis noen merker det (igjen fordi jeg kommer alene). Kanskje jeg drikker litt likevel, om ikke annet for å få den psykiske effekten/placeboen... Anonymkode: 6b0b4...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 Hvis brudeparet er nogenlunde oppegående så har de nok plassert deg sammen med noen av de som du kjenner fra før, og det er i det minste litt enklere enn å bare bli plassert med randoms. Drikk et glass vin eller to før middagen (er alltids noen velkomstdrinker du kan skyfle ned) så blir nok dette bra! Anonymkode: 9d133...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 Mitt beste triks i slike situasjoner er å gi meg selv en slags misjon for kvelden. Typ «få de andre på bordet til å føle seg sett», «spørre fler spørsmål enn keg forventer å bli spurt selv», «bli kjent med en ny venn» etc. Rett og slett flytte fokuset fra meg, over til andre. Folk flest elsker jo fokus på seg selv. Noen ganger blir det som å ta på en slags maske, eller gå inn i en slags rolle inntil det har løsnet litt😊 Ved fokus på andre, har jeg opplevd at plutselig blir kvelden superhyggelig. Typ noe slags karma - ved å gi mye av seg selv, får man også noe tilbake. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 5. august 2022 #7 Del Skrevet 5. august 2022 For inspo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå