Gå til innhold

Prøver - mensen/gravid symptoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sluttet på minipiller for knapt 4 uker siden. Trodde jeg skulle få mensen for litt over en uke siden. Men den lot vente på seg. 

Nå har jeg hatt ømme bryster og spesielt brystvorter i en uke. Idag kunne jeg kjenne på murring nederst i magen. Nå brystvortene skikkelig vonde. 

Tror egentlig at det er mensen som er på vei. Har tatt test og den viser negativ. Kan ikke huske å ha så ømme brystvorter tidligere. Men nå er det 3, 5 år siden jeg har hatt mensen. Med mini pillene fikk jeg ikke mensen. 

Anonymkode: d2004...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan være el. Jeg får smerter i brystene og brystvortene like før, under og etter el i ca en uke og har også stikking og murringer da. Lykke til!

Anonymkode: 8269f...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk sterke eggløsningssmerter etter jeg sluttet på pillene for noen år tilbake, og det minner om de symptomene du beskriver.

utover det så er gravid og menssymptomer ganske like, jeg hadde mindre symptomer når jeg ble gravid kontra alle mnd jeg trodde jeg var det 😂

Anonymkode: f4480...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk sterke eggløsningssmerter etter jeg sluttet på pillene for noen år tilbake, og det minner om de symptomene du beskriver.

utover det så er gravid og menssymptomer ganske like, jeg hadde mindre symptomer når jeg ble gravid kontra alle mnd jeg trodde jeg var det 😂

Hvis dette er El smerter og jeg kommer til å få det hver gang framover. Så er det hvertfall ikke noe tvil om når jeg har eggløsning. Har aldri hatt noe som helst følelse på kroppen som forteller meg at jeg har eggløsning. Så dette blir så fall første gang. 

Anonymkode: d2004...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Haha samme her 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...