AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Fra 8 eller 9? Jeg går på AAP og venter på klarsignal til søknad om uføretrygd. Anonymkode: 3858c...81a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 De sender vel meldinger. Og hvor lenge har du gått på avklaring? Anonymkode: 4ce96...7b3 1
GammelKaktus Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Er vel ytterst få som får taletid med NAV om dagen, de sender deg nok en melding eller brev på digipost/NAV med informasjon om saken din. 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Forbered deg på lang ventetid. Jeg selv har prøvd å tak i veilederen min siden april 2021, venter på å bli kontakta tilbake enda. Anonymkode: 63613...b22
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Fra 8 eller 9? Jeg går på AAP og venter på klarsignal til søknad om uføretrygd. Anonymkode: 3858c...81a Du har vel samtale med den som driver avklaring med deg . Og sendt melding til nav har du vel gjort. Anonymkode: 4ce96...7b3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Forbered deg på lang ventetid. Jeg selv har prøvd å tak i veilederen min siden april 2021, venter på å bli kontakta tilbake enda. Anonymkode: 63613...b22 Tror du bør prøve på nytt gitt he he. Anonymkode: 4ce96...7b3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror du bør prøve på nytt gitt he he. Anonymkode: 4ce96...7b3 Har både ringt, lagt igjen lapp i postkassa deres og tatt kontakt på nav.no.. Er bare nav som er veldig tafatte og handlingslamma i min kommune. Anonymkode: 63613...b22 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Har de sagt de skal ringe? Jeg fikk klarsignal for å søke uføretrygd i dialogen/ innboks på «ditt nav». Anonymkode: 9ad7e...03b 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Har både ringt, lagt igjen lapp i postkassa deres og tatt kontakt på nav.no.. Er bare nav som er veldig tafatte og handlingslamma i min kommune. Anonymkode: 63613...b22 Det er ganske vanlig. Ventet på svar i 18 måneder for noen år tilbake, og purret annenhver uke i hele perioden. Anonymkode: 567c7...840
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Han ringte en gang jeg var i dusjen, og da fikk jeg følelsen av å ha gjort noe galt🙈 Men håper det meste går på melding heretter. Anonymkode: 3858c...81a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 NAV her jeg bor har ringt litt over 08. Ser det står de har muligheter for "planlagte samtaler fra 08:00 til 15:30, men ordinær telefontid er fra 09:00. Liten avsporing, og det varierer jo selvsagt, men for meg var det veldig viktig å holde god døgnrytme selv når jeg gikk sykemeldt og videre på AAP. Det ga livet litt mer mening å stå opp som før, selv om jeg gikk på "hjemmekontoret" og surfet NRK.no og KG over kaffekoppen. Morgenstellet tok jeg også som om jeg skulle dratt på jobb. Så jeg ville bare anbefale det, om det kunne gjelde i ditt tilfelle Anonymkode: 54e45...7ec 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 Jeg fikk klarsignal i innboksen på mitt navn😊 Anonymkode: 8c454...997 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 De brkler å ringe slik 08/09, og prøver på igjen rett før 16:00 om ikke svar 😅🤪 Anonymkode: e4f59...613 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 Kom deg opp om morran. Anonymkode: 61f36...f3c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 Jeg ringer ikke før kl 9, om ikke jeg har avtalt det med personen. NAV veileder. Anonymkode: af5c7...580 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har både ringt, lagt igjen lapp i postkassa deres og tatt kontakt på nav.no.. Er bare nav som er veldig tafatte og handlingslamma i min kommune. Anonymkode: 63613...b22 Da er jo det årsaken. Nav har digitale skjema. Bruk dem, så får du svar. Bruker du kanaler nav ikke håndterer så regner de din «søknad» som ikke innlevert. Anonymkode: 37117...23e 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Skrevet 5. august 2022 Jeg er tidlig på jobb og tenker ofte ikke på at det er for tidlig å ringe. Men det går veldig fint å sende melding i dialogboksen om at du ikke var våken, men at det passer klokken 12 eller 13 feks. Selv om systemet er håpløst og slitsomt er de fleste som jobber på NAV faktisk helt vanlige, kanskje til og med hyggelige folk 🙃 Om noen har fått klarsignal for uføre er man GLAD på deres vegne og har kanskje lyst til å ringe for å være sikker på at personen vet hva hen skal gjøre. Anonymkode: aa2d0...c5b 2 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. august 2022 #18 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kom deg opp om morran. Anonymkode: 61f36...f3c Du vet at noen kronisk syke ofte ligger våken på natta med smerter, og først sovner på morran, helt utmattet? Jeg hadde en sånn natt i natt. Glad jeg har ferie. 2
origin Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Som regel sender de melding i dialogen på nav.no. Men jeg tenker 0900 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå