AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Gjelder en mann jeg omgås en del. Vi har noen felles venner, som følger med på sidelinjen. Flere ganger har de sagt at det ser ut som vi er en god match og liker hverandre. I forrige uke, sa et par av vennene at "det er jo åpenbart at dere liker hverandre". Jeg tenkte at dette skulle jeg jommen bruke for alt det var verdt, for å finne litt ut hvor jeg har han. Jeg tenkte at det ville være naturlig, om jeg fortalte han hva de sa, at han enten sa "beklager, de har jo ikke helt rett der....." eller "ja det har de helt rett i". Hans reaksjon da jeg fortalte hva vennene våre sier, var......taushet og et blikk der jeg skimtet et glimt i øyet. Han holdt blikket mitt lenge men sa INGENTING! Eneste jeg klarte tolke var, siden han hadde litt hevede øyebryn, at han ble overrasket over vennene som uttalte seg men at han skjuler noe, siden han bare kikket på meg med glimt i øynene. Han kunne vel bare sagt at det ikke er slik, da....og han må jo ha skjønt at jeg hintet...? Så slik sto vi lenge og så hverandre inn i øynene, helt til jeg brøt stillheten og snakket om noe helt annet (vær og vind typisk), før jeg måtte gå. Når en mann hverken bekrefter eller avkrefter det jeg sier, hva søren skal jeg tro? Anonymkode: 03bf4...447
Pysa Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Det er jo mulig at han synes direkte kommunikasjon er bedre, og vil vente til det er naturlig å si at han liker deg. Mine råd forøvrig er: Liker du en fyr? Si det. Vil du vite om han liker deg? Spør. 10
Hensatt Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Han ble vel usikker og sjenert da og redd for å si noe feil for å ødelegge. Prøv igjen, han er sikkert interessert, ellers ville du merket det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Blizz1 skrev (2 minutter siden): Han ble vel usikker og sjenert da og redd for å si noe feil for å ødelegge. Prøv igjen, han er sikkert interessert, ellers ville du merket det. Tror du det? at jeg ville merket det om han ikke var interessert, altså...? jeg håper du har rett....ts Anonymkode: 03bf4...447
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Nei, han skjønte at DU var interessert og at han syns det var helt ok å bli beundret og likt. Men han er IKKE interessert. Du fikk ikke direkte kommentar på det fordi han anser deg som en venn og ikke vil fokusere på feil ting for å ødelegge nettopp VENNskapet. Anonymkode: edb7e...b90 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Pysa skrev (3 minutter siden): Det er jo mulig at han synes direkte kommunikasjon er bedre, og vil vente til det er naturlig å si at han liker deg. Mine råd forøvrig er: Liker du en fyr? Si det. Vil du vite om han liker deg? Spør. Ja kanskje det er sånn. Og ja, jeg vet, lurt å si ting direkte, men tenkte jeg ville i det minste få en ørliten feeling......For en mystisk mann!! ts Anonymkode: 03bf4...447
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han skjønte at DU var interessert og at han syns det var helt ok å bli beundret og likt. Men han er IKKE interessert. Du fikk ikke direkte kommentar på det fordi han anser deg som en venn og ikke vil fokusere på feil ting for å ødelegge nettopp VENNskapet. Anonymkode: edb7e...b90 Hvordan kan du være så skråsikker på at han IKKE er interessert? Når det er folk rundt oss som ser det? Jeg for min del vet jo ikke, men er åpen for at hans reaksjon kan bety begge deler....Hadde noen sagt slikt til meg, så ville jeg nok gitt en respons i form av bekreftelse eller en snill avkreftelse....Ikke bare latt vedkommende gå og lure Anonymkode: 03bf4...447 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan du være så skråsikker på at han IKKE er interessert? Når det er folk rundt oss som ser det? Jeg for min del vet jo ikke, men er åpen for at hans reaksjon kan bety begge deler....Hadde noen sagt slikt til meg, så ville jeg nok gitt en respons i form av bekreftelse eller en snill avkreftelse....Ikke bare latt vedkommende gå og lure Anonymkode: 03bf4...447 Fordi menn har ikke samme tanker rundt reaksjonsmønstre og respons som kvinner har. Folk ser at dere er venner, det er ikke det samme som at han faktisk er interessert. Men DU er tydelig interessert, og det ser de. Og de her har forsøkt å oppmuntre deg til å ta initiativet selv siden han aldri gjør det. Anonymkode: edb7e...b90 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Du hadde merket om han var interessert. For lenge siden. Anonymkode: 356c9...e47 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Her levner du i hvert fall ingen tvil om at DU liker ham, han skjønte selvsagt godt hva du hintet til, og hva du var ute etter. Hvis han hadde vært så interessert i deg som du er i ham, så tror jeg han ville benyttet sjansen til å vise at det var gjensidig. Men det valgte han ikke å gjøre. Da ville jeg ha tolket det som mangel på interesse, at han tenker vennskap eller at du bare er en hyggelig bekjent. Hvis han fortsetter på samme vis, uten å ta noe initiativ overfor deg, ville jeg ikke ha gjort noe mer ut av dette. Anonymkode: efd31...5a0 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 Tenker at det er ofte ikke så sort/hvitt. Har selv vært intr i venner men ikke skjønt om de var intr tilbake. Så møtes vi mange år senere, vi snakker om løst og fast så kanskje kommer innrømmelsen om han var SÅ intr da mange år tilbake. Alle er ikke like, alle menn reagerer ikke likt. Anonymkode: 0963f...d2a 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gjelder en mann jeg omgås en del. Vi har noen felles venner, som følger med på sidelinjen. Flere ganger har de sagt at det ser ut som vi er en god match og liker hverandre. I forrige uke, sa et par av vennene at "det er jo åpenbart at dere liker hverandre". Jeg tenkte at dette skulle jeg jommen bruke for alt det var verdt, for å finne litt ut hvor jeg har han. Jeg tenkte at det ville være naturlig, om jeg fortalte han hva de sa, at han enten sa "beklager, de har jo ikke helt rett der....." eller "ja det har de helt rett i". Hans reaksjon da jeg fortalte hva vennene våre sier, var......taushet og et blikk der jeg skimtet et glimt i øyet. Han holdt blikket mitt lenge men sa INGENTING! Eneste jeg klarte tolke var, siden han hadde litt hevede øyebryn, at han ble overrasket over vennene som uttalte seg men at han skjuler noe, siden han bare kikket på meg med glimt i øynene. Han kunne vel bare sagt at det ikke er slik, da....og han må jo ha skjønt at jeg hintet...? Så slik sto vi lenge og så hverandre inn i øynene, helt til jeg brøt stillheten og snakket om noe helt annet (vær og vind typisk), før jeg måtte gå. Når en mann hverken bekrefter eller avkrefter det jeg sier, hva søren skal jeg tro? Anonymkode: 03bf4...447 Hvorfor sa de det? Så kleint? Det er jo ikke opp til dem å definere noe som helst, hehe. Anonymkode: 5e034...8f1 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 Jeg syntes det var et ubehagelig spørsmål. Hva skal man svare på noe slikt? Enn hvis han faktisk er interessert i deg, men føler seg litt usikker? Det er ikke bare-bare å røpe sine innerste følelser så enkelt på et så rart, vagt spørsmål. Anonymkode: ca837...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 Hvor gamle er dere? Hvis det er en voksen mann så ville du merket det hvis han var interessert i noe mer enn vennskap. Høres ut som dere treffes ganske ofte, og da hadde han jo hatt rikelig med anledning. Det er noe helt annet enn tenåringer som ikke tør å si hva de føler. Og man kan fint like hverandre og trives sammen uten at det er det minste snev av fysisk tiltrekning der. Men selv om menn er utrolig dårlige på å forstå hinting så var denne såpass åpenbar at nå vet han i alle fall at du er interessert. Så om han ikke tar initiativ nå så kan du være helt sikker på at han ikke ser på deg på den måten. Anonymkode: 30b3d...01e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 Jeg leste et sted at en mann ikke vil si direkte til en dame at han ikke er interessert i henne. Det tror jeg i mange tilfeller stemmer. (Noen jatter med ansikt til ansikt, men er tause hvis man sender mld. Noen skriver masse fint, men er lunkne ansikt til ansikt. Noen gjør hva som helst for mus. Men en som rett og slett bare ikke er interessert oppfører seg normalt høflig, (som kan fremstå som flørtete hos en interessert dame). Han avviser ikke, og han mener ikke å villede heller. Anonymkode: 942a7...83d 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her levner du i hvert fall ingen tvil om at DU liker ham, han skjønte selvsagt godt hva du hintet til, og hva du var ute etter. Det er faktisk ikke sikkert. Kan hende han vil vite om hun fisker etter hans mening om henne. Men at han ikke vil dele den uten at hun sier hva hun synes om det de sa. Anonymkode: 942a7...83d 2
Daria Skrevet 4. august 2022 #17 Skrevet 4. august 2022 Hvis en jeg ikke offisielt datet, men kanskje var interessert i, kom og sa at "Per og Kari sier det ser ut som om vi liker hverandre", ville jeg blitt litt pinlig berørt over at dette tydeligvis var noe andre snakket om, begynt å lure på hva jeg hadde sagt og gjort som fikk dem til å konkludere med det og når og hvorfor de hadde diskutert det med han som nå kom og fortalte meg det. Jeg ville neppe tenkt på det som en god anledning til å opplyse om mine følelser, om noe ville jeg følt meg litt presset og synes det var ubehagelig at han tok det opp på den måten. 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #18 Skrevet 4. august 2022 Han liker følelsen av at du liker han, han føler da han har makt over deg. Han er ikke interessert i deg som partner, men mulig ha vil forsøke få seg et ligg om han tror han får til det Anonymkode: fad41...483 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #19 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du hadde merket om han var interessert. For lenge siden. Anonymkode: 356c9...e47 Og det har jeg merket. For lenge siden. Det jeg lurer på Er hvorfor han ikke bekreftet det der og da? Kan jo ha gått over. Har i går snakket med hans kompis som sier til meg at jeg ikke trenger lure på om xxx liker meg, det har han sagt at han gjør. Så jeg vet ikke jeg. Jeg tenker også, som en annen sa her, at han ville ha benyttet sjansen. På den annen side, hvis det var meg, var det kanskje ikke der og da og på den måten jeg ville sagt noe som helst, og ville nok blitt litt satt ut. Jeg vet ikke ut eller inn lenger. Anonymkode: 03bf4...447 1 1
Hippogriff Skrevet 4. august 2022 #20 Skrevet 4. august 2022 Hva med å rett og slett snakke med fyren? Og si hva DU mener om ham, ikke hva andre tenker du mener om ham? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå