AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Møtte en fyr i sommer, det var bare kjemi umiddelbart. Vi tuller og ler, flørter og har en utrolig god tone. Vi er enige om at vi liker hverandre godt og sist vi så hverandre, skulle vi begge reise på ferie med våre barn på hver vår kant. Har ikke hørt noe fra han på 3 uker. Vet han har barna sine, men likevel.... Hva ville du gjort? Tatt initiativ til å treffes igjen? Latt det gå, og selv gå videre? Hva hvis magefølelsen forteller deg at her er det noe spesielt, mellom dere, skal man virkelig bare la det gå føyken? Noen her med erfaring om noe lignende, en viss distanse, men så fikk dere kontakt igjen? Vil gjerne ha råd, tror jeg har funnet mitt livs kjærlighet..... Anonymkode: f2495...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Ville nok ha tatt initativ til å kontakte han, ja. Du ønsker jo svar, og den eneste måten er jo å høre hva han tenker. Hvis du tror du kan gå videre uten en ordentlig «closure», så er jo det også greit Anonymkode: d30c4...453 5 1
Sophie-Ann Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Møtte en fyr i sommer, det var bare kjemi umiddelbart. Vi tuller og ler, flørter og har en utrolig god tone. Vi er enige om at vi liker hverandre godt og sist vi så hverandre, skulle vi begge reise på ferie med våre barn på hver vår kant. Har ikke hørt noe fra han på 3 uker. Vet han har barna sine, men likevel.... Hva ville du gjort? Tatt initiativ til å treffes igjen? Latt det gå, og selv gå videre? Hva hvis magefølelsen forteller deg at her er det noe spesielt, mellom dere, skal man virkelig bare la det gå føyken? Noen her med erfaring om noe lignende, en viss distanse, men så fikk dere kontakt igjen? Vil gjerne ha råd, tror jeg har funnet mitt livs kjærlighet..... Anonymkode: f2495...3ce Han er ikke interessert dessverre. Ingen har så dårlig tid at de ikke kan sende en tekstmelding på 3 uker. Hvis du lurer på om han liker deg, så er svarer nei, dessverre. Ikke ta kontakt. Føler med deg ♥️ Endret 3. august 2022 av Sophie-Ann 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Hvis han ikke har gitt lyd fra seg på 3 uker så hadde jeg droppet det og gått videre. Ja han er på ferie med ungene, men det betyr ikke at han ikke kan gi lyd fra seg og holde relasjonen varm. Han er vel ikke et sted der det er helt umulig å hverken ringe eller sende meldinger? En interessert fyr ville ikke latt deg gå i flere uker uten livstegn, faren er jo at du treffer noen andre på disse ukene og går videre. Og mora til barna da? Hun er vel der hun også? Anonymkode: 78c33...9b2 6 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Dropp det. Du har ikke funnet mannen i ditt liv når han ikke er gjensidig interessert. Anonymkode: 4dc9c...817 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Det der gjør vondt og man forstår ikke hvorfor den andre part ikke føler det samme en selv når det føles så sterkt og kanskje aldri kjent noe sånt ovenfor noen. Den er vanskelig og forstå. Men verden er nå skrudd ihop slik da. Men er nok bare å gå videre. De som er interesset ville holdt kontakten Anonymkode: 773bb...a0e 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Send han en melding og si at du likte han godt og at du godt kunne tenke deg å treffe han igjen etter ferien om han har lyst. Jeg sendte mld på den måten til han som nå har vært samboeren min i 10 år. Hva er det egentlig med så mange kvinner, som gjør at de absolutt skal sitte og vente på at mannen skal ta initiativ? Anonymkode: d648b...3c1 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Tre uker uten kontakt er for lenge. Han er ikke interessert. Var han interessert ville han funnet tid til noe kontakt i løpet av de ukene, selv om han er med barna. Anonymkode: 6e76a...e40 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Hva har du gjort selv? Hvis du jevnlig har tatt kontakt uten respons er det jo ikke noe håp. Hvis du derimot også bare har latt være å ta initiativ og ventet så kan jo han tolke det på samme vis. For å være ærlig synes jeg du burde kvinne deg opp og ta praten. Ikke slik at du flagger dine «mannen i mitt liv»-følelser, men ta utgangspunkt i fraværet av livstegn og spør hvordan du skal forstå det. Du har ikke noe å tape på det, har han ikke følelser, så får du det i alle fall avklart. Han mister dem ikke av at du stiller spørsmålet. Jeg har dog vondt for å finne gode forklaringer på tre ukers stillhet, med mindre han opplever at du ikke er interessert; en del menn er ikke så gode på «hint» Anonymkode: a99bd...c74 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har du gjort selv? Hvis du jevnlig har tatt kontakt uten respons er det jo ikke noe håp. Hvis du derimot også bare har latt være å ta initiativ og ventet så kan jo han tolke det på samme vis. For å være ærlig synes jeg du burde kvinne deg opp og ta praten. Ikke slik at du flagger dine «mannen i mitt liv»-følelser, men ta utgangspunkt i fraværet av livstegn og spør hvordan du skal forstå det. Du har ikke noe å tape på det, har han ikke følelser, så får du det i alle fall avklart. Han mister dem ikke av at du stiller spørsmålet. Jeg har dog vondt for å finne gode forklaringer på tre ukers stillhet, med mindre han opplever at du ikke er interessert; en del menn er ikke så gode på «hint» Anonymkode: a99bd...c74 Dette. Hvis du har sendt et par meldinger uten å få svar så er det ikke håp. Men hvis du har vært taus som en østers så lever vi i Norge i 2022, og det er lov å sende en sms og spørre om han har hatt en fin ferie med barna. Og ta det derfra. Oppdater gjerne 😀 Anonymkode: 472cf...153 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 Enig med flere her, har du sendt melding til han i denne tiden? Hvis ikke så er jo sannsynligheten ganske stor for at han tenker at du ikke var interessert heller. Send en melding du og ta det derfra. Men jeg tenker også at hvis han hadde vært skikkelig interessert så hadde han nok ikke tatt sjansen på å la deg glippe. Men det er jo også veldig avhengig av hvor mange ganger dere hadde møttes, hvilken relasjon dere hadde rukket å bygge opp. Hadde dere vært på 2 dater, eller hadde dere hatt kontakt over flere uker? Anonymkode: 3705f...ff1 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vil gjerne ha råd, tror jeg har funnet mitt livs kjærlighet..... Anonymkode: f2495...3ce Hæ, hva baserer du det på? Alle kan være fantastiske i begynnelsen, han har ikke sagt et ord til deg på 3 uker, det forteller meg flere ting: Han tenker ikke på deg Han bryr seg ikke om deg når han har andre ting å gjøre Han er ikke redd for å miste deg Så det er et nei takk fra meg. Anonymkode: 645dd...fa8 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 Alltid mulig at han ikke forstår du trenger mer kontakt av han. Har du gjort dette kjent? Anonymkode: c5b20...a29
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 Jeg matchet og chattet med en på Datingapp og vi kunne ikke møtes pga avstand og barn. Så dro han på ferie med de tre barna sine, men sendte meg flere snap hver dag allikevel. Vi møttes etter at han kom hjem. Er de interessert, greier de å sende en melding. kan være han ikke umiddelbart følte på det samme som deg, men synes ikke du har noe å tape på å sende en melding til han nå. Lykke til! Anonymkode: df714...4a3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 Har du kontaktet han iløpet av denne tiden da? Hvis du har, så tror jeg ikke du bør tenke mer på han. Men hvis du ikke har det, så er sjansen stor for at han tenker at du er uinteressert siden han ikke har hørt fra deg på 3 uker! Anonymkode: 0546f...6aa 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 Jeg hadde sendt han en melding og spurt om han hadde fin ferie med barna også sett det an derfra utfra svaret hans. Anonymkode: 509f7...ed8 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #17 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Møtte en fyr i sommer, det var bare kjemi umiddelbart. Vi tuller og ler, flørter og har en utrolig god tone. Vi er enige om at vi liker hverandre godt og sist vi så hverandre, skulle vi begge reise på ferie med våre barn på hver vår kant. Har ikke hørt noe fra han på 3 uker. Vet han har barna sine, men likevel.... Hva ville du gjort? Tatt initiativ til å treffes igjen? Latt det gå, og selv gå videre? Hva hvis magefølelsen forteller deg at her er det noe spesielt, mellom dere, skal man virkelig bare la det gå føyken? Noen her med erfaring om noe lignende, en viss distanse, men så fikk dere kontakt igjen? Vil gjerne ha råd, tror jeg har funnet mitt livs kjærlighet..... Anonymkode: f2495...3ce Hva legger du i å "legge solide hint om det"? Du kan ikke nødvendigvis bare hinte om interesse og regne med at mannen forstår det. Vi menn er ikke nødvendigvis sterke til å lese subtile hint fra kvinner og være tankelesere. Snakk i klartekst og vær direkte er mitt tips😊 Anonymkode: a40a2...5e4 3 1
Gjest ti10 Skrevet 4. august 2022 #18 Skrevet 4. august 2022 Sophie-Ann skrev (12 timer siden): Han er ikke interessert dessverre. Ingen har så dårlig tid at de ikke kan sende en tekstmelding på 3 uker. Hvis du lurer på om han liker deg, så er svarer nei, dessverre. Ikke ta kontakt. Føler med deg ♥️ AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tre uker uten kontakt er for lenge. Han er ikke interessert. Var han interessert ville han funnet tid til noe kontakt i løpet av de ukene, selv om han er med barna. Anonymkode: 6e76a...e40 Men tenk om han sitter og tenker det samme om TS? TS, send ham en melding, hvis du ikke får respons, eller får lunken respons, er det bare å gå videre. Men da har du i hvert fall prøvd.
billie833111 Skrevet 4. august 2022 #19 Skrevet 4. august 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Har du kontaktet han iløpet av denne tiden da? Hvis du har, så tror jeg ikke du bør tenke mer på han. Men hvis du ikke har det, så er sjansen stor for at han tenker at du er uinteressert siden han ikke har hørt fra deg på 3 uker! Anonymkode: 0546f...6aa Dette! 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #20 Skrevet 4. august 2022 ti10 skrev (10 minutter siden): Men tenk om han sitter og tenker det samme om TS? TS, send ham en melding, hvis du ikke får respons, eller får lunken respons, er det bare å gå videre. Men da har du i hvert fall prøvd. Taler vel ikke godt for noen av dem at de ikke tør Anonymkode: 645dd...fa8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå