AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Er lite kjent med kondom da jeg har brukt prevensjon og har tidligere vært i et langt forhold. Hadde sex med en fyr noen ganger i helga nå og brukte kondom. Han prøvde seg flere ganger på å unngå kondom og jeg er derfor litt redd at kondomen har "glippet av" under sex. Klarte ikke å følge med når vi var ferdige siden han var så kjapp å springe på do😅 Så til det jeg lurer på - sjekka i dag i søppelkassa (da jeg er i eggløsning nå og IKKE vil ha barn) etter kondomene og så at det ikke var noe sperm der. Kan det ha tørka ut/rent ut i og med at det ikke var knytta? Mulig han ikke har kommet i det hele tatt, men tror egentlig ikke det 😅 Veldig rart spørsmål, jeg vet.. haha Anonymkode: f8a02...752
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Har opplevd det samme, gamle kondomer uten sperm i, og vet han kom i dem. Anonymkode: aa0d9...6b2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har opplevd det samme, gamle kondomer uten sperm i, og vet han kom i dem. Anonymkode: aa0d9...6b2 Det er enda godt! Blir uansett en graviditetstest om 2-3 uker for å være sikker 🙄 ts Anonymkode: f8a02...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå