Gå til innhold

Hvor mye tjener en regskapsfører på Azets ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk en invitasjon til å søke på en jobb i Azets, men ønsker ikke å spørre hva er lønnsnivået det.

Noen som vet? 

Anonymkode: a857c...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du ikke bare søke da? Hvis du kommer på intervju er det jo helt innafor å spør om lønn. Forsåvidt innafor å spørre i forkant også, de vet jo at lønn betyr noe.

Jeg har jobbet mange år i regnskapsbyrå og pga det kjenner jeg mange regnskapsførere som etterhvert har gått videre til forskjellige byrå. Har inntrykk av at de i Azets er fornøyd, uten at jeg vet hva de har i lønn. Det vil jo uansett være avhengig om du er autorisert eller ikke, har du bachelor eller master, lang erfaring eller ikke, skal du ha ansvar osv. Vet om regnskapsførere i samme byrå som kanskje har forskjellig årslønn på 150-200.000, nettopp fordi de har forskjellig utgangspunkt. Så føler spm ditt er litt for generelt. Jeg sluttet i byrå for et år siden, og da hadde jeg jobbet som autorisert i flere år. Jeg hadde 650 i grunnlønn, men har hørt om folk med lignende bakgrunn som meg som både har fått en del mer og mindre. Men generelt sett får en nok mer betalt internt i selskap enn i byrå, det er ganske sikkert.

Anonymkode: 5642e...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...