AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 I det siste har jeg begynt å miste motivasjon til det meste, gidder ikke å stå opp så sover alt for mye, musikk gir ikke glede, trening som jeg alltid har brent for for ikke noe særlig glede, og hunden min gir heller ikke så mye glede lengre. Dagene mine er akkurat det samme hver dag: stå opp for så å titte på en skjerm, gå tur med hunden, ta en dusj, dra ned til kjøpesenteret for så å vandre der i noen timer samtidig som jeg kjøper matvarer, komme hjem, se på skjermen igjen, dra på trening, komme hjem å titte på skjermen igjen, gå tur med hunden, titte på skjermen, så legge meg, repeat. Jeg er ikke i psykisk form til å jobbe for øyeblikket da jeg sliter med ptsd og angst, og jeg er på venteliste til skole men jeg har ikke ungdomsrett så det er ikke sikkert jeg får plass. jeg føler jeg blir mer og mer sliten og lei hver dag av hvor lite motivasjon jeg har, ingenting gir meg glede lengre å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke råd til å bare dra å gjøre noe spontant heller da jeg går på aap. Anonymkode: ce832...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå