AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Veit det er sikkelig dumt spm, men tror dere at å putte inn tampong etter samleie når man prøver kan ødelegge litt for befruktingen? Jeg ser for meg at d bare «suger» til seg sædcellene😂 vet ikke… Anonymkode: 15052...03b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Veit det er sikkelig dumt spm, men tror dere at å putte inn tampong etter samleie når man prøver kan ødelegge litt for befruktingen? Jeg ser for meg at d bare «suger» til seg sædcellene😂 vet ikke… Anonymkode: 15052...03b den suger ikke, men absorberer det den kommer i kontakt med. så jeg tror ikke det Anonymkode: 4a5d8...05c
Sofakona Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Nei. Sperm skytes inn i kanalen i løpet av sekunder...så det har ikke noe å si...:) Bare eventuelt vask deg etter sex før du putter i tampong så du ikke får uvi Men du er vel da på mensen om du bruker tampong? Eller tenker du at det vil stoppe sperm? Det som kommer ut av deg er ikke sperm..men rester av slim som hadde sperm i seg
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Dersom målet er at det ikke skal ødelegge og du av en eller annen grunn ønsker tampong etterpå så kan du vel prøve menskopp. Anonymkode: f1671...902
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Man skal ikke bruke tampong utenom mens. Putt heller et truseinlegg i trusa om det er sæden som renner ut igjen som er problemet. Anonymkode: 54b53...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå