Gå til innhold

Antall barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke valgt antall barn. Har fått 2 barn, men ønsket flere barn. Det som skjedde var at jeg rett og slett aldri ble gravid igjen.  Tilslutt var det for sent.  Andre som kunne ønske at dere hadde fått flere barn? Eller flere som aldri har fått velge antall barn? 

Anonymkode: d7a53...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 1 barn. 💙

Begynte å prøve på nr. 2 når jeg var 29 år, men har ikke lyktes. Blir snart 37 og har omsider innsett at det ikke blir flere. Synes det er trist å tenke på at han forblir enebarn 💙 Men veldig takknemlig for det ene barnet vi har fått 🙏

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Vi fikk nr 1 og var egentlig fornøyd med det... inntil han ble rundt 5 år...da kom tanken igjen...at vi kunne tenke oss 1 til...og 1 år senere kom nr 2....

Nr 2 kom med en bagasje med full av søvnløshet ( 4 år på rad nå) det fulgte litt med søsken sjalusi.. krangler etc... Så nå er det slutt ..stengt... konkurs..out of order 😂😂😂🤣🤣(ok elsker begge barna mine og kunne ikke levde uten dem ❣️..men no more)

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker med null barn :)

Anonymkode: 45afd...0a8

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Frøkenfryd30 said:

Jeg har 1 barn. 💙

Begynte å prøve på nr. 2 når jeg var 29 år, men har ikke lyktes. Blir snart 37 og har omsider innsett at det ikke blir flere. Synes det er trist å tenke på at han forblir enebarn 💙 Men veldig takknemlig for det ene barnet vi har fått 🙏

Ja det er ikke alltid ting blir som man ønsket ❤ . Ja , riktig tenkt. Viktig å være takknemlig for det man har fått. ❤🙏  

For meg ble det litt rart. For jeg forsøkte med faren til mine to barn om et tredje barn i veldig mange år. Han gjorde det slutt. Og deretter lykkes han med en ny dame. Han virker til å forsøke å unngå at meg og det barnet som han fikk møter på hverandre. Vi gjorde det en gang, og da ba han barnet løpe til bilen med en gang. Jeg tenker at han tenker at jeg er misunnelig på at han har lykkes. Vet ikke. Men jeg er ikke det. Jeg er glad for de to barna som jeg har fått selv om jeg kunne ønske at jeg hadde fått tre barn. Men det er ikke alltid man får velge antall barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nr 3 - jeg elsker dem alle over alt på jord og ville aldri hatt det annerledes - men hvis noen spør meg om råd så ville jeg sagt at 3 er for mye. Med mindre begge foreldrene er supergira og takler søvnløse netter og alt som følger med utrolig godt. I tillegg ser jeg så tydelig at jeg rett og slett ikke har tiden som faktisk skal til for å være der for dem alle tre og det har jeg faktisk dårlig samvittighet for. Så vær glad for to og sørg ferdig for nr tre som ikke kom - familielivet er utrolig mye enklere og de dår bedre oppfølging 

Anonymkode: b016b...a6f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt et spesielt antall barn jeg har ønsket meg.. bare visst at keg ville ha barn og gjerne flere. Følte meg fornøyd og takknemlig da andremann var kommet - men plutselig etter bare noen måneder var jeg gravid med nummer 3. Lykkelig over å ha 3 friske barn, men gud hvor slitsomt det er. Er helt sikker på at det ikke blir flere nå.

Anonymkode: 0e26c...5c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk nr 3 - jeg elsker dem alle over alt på jord og ville aldri hatt det annerledes - men hvis noen spør meg om råd så ville jeg sagt at 3 er for mye. Med mindre begge foreldrene er supergira og takler søvnløse netter og alt som følger med utrolig godt. I tillegg ser jeg så tydelig at jeg rett og slett ikke har tiden som faktisk skal til for å være der for dem alle tre og det har jeg faktisk dårlig samvittighet for. Så vær glad for to og sørg ferdig for nr tre som ikke kom - familielivet er utrolig mye enklere og de dår bedre oppfølging 

Anonymkode: b016b...a6f

Så enig- føler også på det samme

Anonymkode: 0e26c...5c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg ønsket meg 4 barn da jeg var yngre. 

Fikk et barn med eksmannen, han ville ikke ha flere. Årene gikk og jeg slo meg til ro med det. Men så ble jeg skilt, traff en ny mann og nå venter jeg nr 3. Blir 40 i år, så føler meg utrolig heldig som venter nr 3. 

Anonymkode: 688c0...d87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt på å ende opp med et barn mindre enn jeg ville, da mannen ombestemte seg etter barn nr 1, og ikke ville ha en til likevel. Det var en stor sorg for meg, og jeg brukte mye tid på å bearbeide det, og se det positive i å ha et enebarn. Nå ombestemte han seg igjen, da, så nå har vi de to jeg ønsket. 

Venninnen min hadde veldig lyst på to, men har nå gitt opp, etter mange, mange år med IVF og operasjoner og strev. 

Anonymkode: 03742...cb3

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen barn, men angrer litt på det. Ikke fordi jeg vil ha barn, men fordi jeg savner eksen, som ville.

Anonymkode: e21fb...e77

• Liker 1
Gjest fransine
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 23.00):

Jeg har ikke valgt antall barn. Har fått 2 barn, men ønsket flere barn. Det som skjedde var at jeg rett og slett aldri ble gravid igjen.  Tilslutt var det for sent.  Andre som kunne ønske at dere hadde fått flere barn? Eller flere som aldri har fått velge antall barn? 

Endret av fransine
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket meg 3 barn og vi fikk 3 barn. Men etter at siste kom, følte jeg meg ikke ferdig. Ønsket veldig en til i flokken, men mannen sa nei. Er selvfølgelig veldig fornøyd med tre barn, men tenker av og til at vi kunne vært en til.

Anonymkode: eaa60...8da

Skrevet

Ønsket meg 2, har 2

ønsker overhode ikke fler

AnonymBruker
Skrevet

Ønsket meg i utgangspunktet 4. Fikk 3. Vært gravid 6 ganger. Er veldig takknemlig for 3 friske barn🥰 

Anonymkode: 43a1b...8e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville i utgangspunktet ha 3. Etter nummer 2 så innså jeg at ansvaret ble for stort. Barna i seg selv er ikke for mye, men alt rundt familielivet er for mye. Jeg har ikke angret meg.

Anonymkode: 337b1...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Var fornøyd med 2, men så kom nr.3 som en gigaoverraskelse. Synes 3 er helt perfekt, og mannen min steriliserte seg etter dette barnet😂.

Aldri ønsket meg et spesielt antall barn. 

Anonymkode: eaa2f...84b

AnonymBruker
Skrevet

Ønsket meg to, har tre. Mannen vil ha enda en til 🙃

Anonymkode: e2ebb...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...