Gå til innhold

Hvor ofte ringes dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en, og vi har avklart at vi ikke møter andre, men er heller ikke definerte kjærester. Voksne og sikkert litt bagasje begge to som gjør at vi ikke haster inn i noe. Men vi ringes aldri. Tekster bare mellom gangene vi møtes. Jeg synes det er litt rart, men nå har det gått så lang tid at det føles vanskelig å endre... 

Anonymkode: 6afa0...c30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart at det ikke er i «fyr og flamme» i starten, da man som oftest gjerne vil møtes og være sammen hele tiden. Sikker på at dere er like interesserte i hverandre som dere gir uttrykk for? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være som Jaytee skriver. Men kan også være deres personlighet. Redd for å forstyrre den andre, redd at det ikke passer, redd den andre ikke setter pris på å bli ringt osv.. Jeg er nok litt sånn, blir alltid glad om kjæreste/date ringer meg, men litt usikker selv ift ringing. Har det også litt slik med venner. Trener meg dog..
Du kan jo starte med å ringe han litt. Se hvordan det kjennes. Kanskje starte med noe konkret å ringe for, så kan det være lettere i starten. 

Anonymkode: 062cf...48b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi ringer sjelden, hender men da helst pga viktig beskjed el.l. Jeg er livredd for å forstyrre (gjelder ikke bare han men ellers også) og det meste kan jo taes på mld. 
Godt voksne vi også. 

Anonymkode: 175df...eac

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan være som Jaytee skriver. Men kan også være deres personlighet. Redd for å forstyrre den andre, redd at det ikke passer, redd den andre ikke setter pris på å bli ringt osv.. Jeg er nok litt sånn, blir alltid glad om kjæreste/date ringer meg, men litt usikker selv ift ringing. Har det også litt slik med venner. Trener meg dog..
Du kan jo starte med å ringe han litt. Se hvordan det kjennes. Kanskje starte med noe konkret å ringe for, så kan det være lettere i starten. 

Og for å svare på spørsmålet. Han jeg dater nå ringer meg 2 ganger om dagen ca.. jeg har ringt han en gang for å avtale noe konkret. Vi er begge 40 år

AnonymBruker
Skrevet

Vi ringes aldri med mindre det er en kjapp telefon om noe som haster. Hadde fått fnatt om han ringte to ganger til dagen og bedt han slutte, men heldigvis er vi helt samkjørte der og liker ikke å sette av tid til å snakke i telefon. Det blir for kjedelig. Vi tekster heller og synes det er mye bedre å kunne svare og lese svar når det passer samtidig som vi får gjort andre ting.

Anonymkode: 2df1c...06c

Skrevet

Da jeg møtte han som nå er min samboer ringte vi hverandre 2-3 ganger i uken. Tekstet hver dag, og ganske mye. Begge var sykemeldt på det tidspunktet, så hadde ikke noen jobb som krevde oppmerksomhet. 
Nå ringes vi hver dag vi er borte fra hverandre og sender litt snapper/meldinger i løpet av dagen ellers. 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn? Jeg syns det er plagsomt hvis det skal insisteres på å snakke i telefonen de ukene jeg har barna, for da går det rimelig i ett. Og de samtalene er gjerne ikke over på 5 min. da er det mye bedre med meldinger som man kan svare på når det passer innimellom alt som skjer. Jeg er heller ikke så glad i å snakke på telefon generelt, liker å se personen når vi snakker sammen.

Anonymkode: 53892...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...