AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Hva skjer egentlig da? Får man en sluttregning fra leverandøren man sier opp, og en egen regning for den nye leverandøren? Skal bytte, og usikker på om jeg skal si at den gjelder fra nåværende dato eller vente til 1.september.. Anonymkode: 46130...b19
-jk- Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva skjer egentlig da? Får man en sluttregning fra leverandøren man sier opp, og en egen regning for den nye leverandøren? Skal bytte, og usikker på om jeg skal si at den gjelder fra nåværende dato eller vente til 1.september.. Anonymkode: 46130...b19 Ja, du får to regninger for den måneden. Null stress. Anbefaler Fjordkraft sin avtale "Spot med forvaltning" for tiden, de har ligget langt under spotprisen siste året (opptil 95 øre, ca. 80 øre de to siste månedene).
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer egentlig da? Får man en sluttregning fra leverandøren man sier opp, og en egen regning for den nye leverandøren? Skal bytte, og usikker på om jeg skal si at den gjelder fra nåværende dato eller vente til 1.september.. Anonymkode: 46130...b19 Stemmer det du beskrev Anonymkode: edf24...ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå