AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Nylig fått ny jobb, men etter 2 dager med opplæring, så føler jeg ikke denne jobben er noe for meg likevel. Har enda ikke fått noen «faste vakter» på vaktlisten enda. Står i kontrakten at gjensidig oppsigelsestid er 14 dager under prøvetid. Hva betyr det? Hvis jeg nå sender inn og sier at jeg ønsker å si opp, så må jeg jobbe ut de 14 dagene? Anonymkode: 0428a...71a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Ja. Noen har oppsigelsestid som er gyldig fra den 1. Andre har fra dagens dato. Så sjekk det først. Men i utgangspunktet har du 14 dager du må jobbe. Nå er det jo ofte sånn da at dersom du ikke ønsker å jobbe der etter 2 dager, lar de deg nok gå før. Det er ikke noe poeng i at de fortsetter med opplæring og legger masse energi i det, dersom du ikke blir der mer enn 14 dager. Anonymkode: 78d57...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nylig fått ny jobb, men etter 2 dager med opplæring, så føler jeg ikke denne jobben er noe for meg likevel. Har enda ikke fått noen «faste vakter» på vaktlisten enda. Står i kontrakten at gjensidig oppsigelsestid er 14 dager under prøvetid. Hva betyr det? Hvis jeg nå sender inn og sier at jeg ønsker å si opp, så må jeg jobbe ut de 14 dagene? Anonymkode: 0428a...71a Hæ? Er det en fast stilling på en viss prosent du har fått, eller er du bare ringevikar? Anonymkode: 2d9c9...89a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hæ? Er det en fast stilling på en viss prosent du har fått, eller er du bare ringevikar? Anonymkode: 2d9c9...89a Er en fast 30% stilling, ja. Men er en helt nyoppstartet bedrift. Så vi er alle under en opplæringsfase nå. Anonymkode: 0428a...71a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Noen har oppsigelsestid som er gyldig fra den 1. Andre har fra dagens dato. Så sjekk det først. Men i utgangspunktet har du 14 dager du må jobbe. Nå er det jo ofte sånn da at dersom du ikke ønsker å jobbe der etter 2 dager, lar de deg nok gå før. Det er ikke noe poeng i at de fortsetter med opplæring og legger masse energi i det, dersom du ikke blir der mer enn 14 dager. Anonymkode: 78d57...9e1 Tusen takk for svar ts Anonymkode: 0428a...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå