Gå til innhold

Har du noen bekjente som du ser på som en slags far/mor selvom de ikke er det? F eks en kollega, en bekjent, en tidligere sjef osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En farsfigur/morsfigur som har hjulpet det gjennom livet i voksen alder. Kanskje personen trodde på deg og hjalp deg gjennom en vanskelig tid. Ga deg en jobb, anbefalte deg videre osv.

Anonymkode: 23350...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja absolutt. Selv døde min biologiske mor for mange år siden og før dette var hun mye syk. Jeg har i voksen alder truffet mange på min vei som har hjulpet meg masse men spesielt ei som er helt fantastisk på alle måter❤ Jeg traff hun da jeg gjekk igjennom en av mine værste livskriser i livet og Jeg omtaler henne som reservemor den dag i dag noen år senere og hun sier hun har 'adoptert' meg. Vi deler mange felles interesser og hun er virkelig unik og fantastisk på alle måter og vi har et herlig forhold, hvor jeg føler meg som en del av familien hennes 100%.  Jeg har tilbrakt ferier hos hun og vet at viss det er en plass jeg ønsker å reise til om hele verden skulle butte imot så er det hos hun. Vi hjelper hverandre når vi trenger det, enten det er praktisk hjelp som flytting, dugnad mm eller vi kan bare ringes om ting er kjipt, eller jeg bare ønsker litt morskjærlighet som alle andre voksne individer som har sine mødre friske og i live. Slikt gjør veldig godt, og hun er uvurderlig støtte for meg på så mange måter🙌

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så heldig å ha ei mamma som er min beste støttespiller og samtalepartner i verden. Mamma er helt unik! Tenker på alle rundt seg og gjør alt for oss barna og barnebarna. Vi er så glad i mamma og setter så stor pris på henne ❤️ 
klok, snill, empatisk og tvers gjennom god 

Anonymkode: 1e261...648

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: c0988...767

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sjefen min. Har prater mye om livet og familie og sånt med han. Gruer meg til han går av med pensjon. 

Anonymkode: 81a7a...fd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 21.43):

En farsfigur/morsfigur som har hjulpet det gjennom livet i voksen alder. Kanskje personen trodde på deg og hjalp deg gjennom en vanskelig tid. Ga deg en jobb, anbefalte deg videre osv.

Anonymkode: 23350...c14

Nei, ser bare på de som venner med erfaring å dele. 

Anonymkode: d53b1...2bb

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har flere. Både yngre og eldre venninner -jeg holder dem langt unna min mor og min søster da de to er veldig pågående og invaderende. Nysgjerrige manipulerende og vil styre.

Mine venninner ser meg og støtter meg i tykt og tynt. Med dem kan jeg være meg selv

Anonymkode: f8adf...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...