AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Ja går å slanker meg og i kveld gikk det til søren med alt. Men heldigvis er det ny dag og nye muligheter i morgen. Anonymkode: 147aa...d6d 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Ny dag i morgen! Og mye bedre å hente seg inn allerede i morgen i stedet for å si "oisann, nå kan jeg like gjerne vente til mandag med å skjerpe meg" Anonymkode: 4f234...b96 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ny dag i morgen! Og mye bedre å hente seg inn allerede i morgen i stedet for å si "oisann, nå kan jeg like gjerne vente til mandag med å skjerpe meg" Anonymkode: 4f234...b96 Ja jeg fortsetter bare i morgen og utsetter ikke nå selv om jeg sprakk i kveld. Jeg vil ikke fortsette å gjøre samme feilen i morgen osv. Nei må bare begynne med ny giv i morgen. Alle kan sprekke en dag men det skal ikke få ødelegge for meg. Anonymkode: 147aa...d6d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Kompenser. Tren ekstra i morgen. Løp 1t. Eller gå 2t. F.eks Anonymkode: 42b65...c18 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja jeg fortsetter bare i morgen og utsetter ikke nå selv om jeg sprakk i kveld. Jeg vil ikke fortsette å gjøre samme feilen i morgen osv. Nei må bare begynne med ny giv i morgen. Alle kan sprekke en dag men det skal ikke få ødelegge for meg. Anonymkode: 147aa...d6d Det er bra Jeg går stadig i den fella selv. Men som noen skrev her på forumet en gang: det er som å havne utenfor asfalten med ett hjul og så i stedet for å styre forsiktig innpå igjen så vrenger du hele bilen utenfor😆 Ikke så veldig konstruktivt hvis man tenker over det. Anonymkode: 4f234...b96 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Kjedelig. Alt det gode arbeidet forgjeves. Men det er bare å starte fra scratch igjen. Anonymkode: f45e7...d72
exictence Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Det er ikke forgjeves. Det er i hvert fall tull. Begynn å ta fatt igjen med det samme, så spiller det ingen rolle. Kanskje bare ba. Man får søtsug veldig og faller uti noen ganger. Denne gangen er det overstått, og de begynner videre på å spise litt 1
Bålkaffe Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Noen av de beste rådene jeg har fått når det kommer til det her, er faktisk å ha en "juksedag" enten en gang i uka eller to ganger i måneden, nettopp for å gi deg en dag hvor du ikke skal tenke så nøye over hva du spiser og gi hodet ditt litt slakk. Og det arbeidet du har gjort er ikke forgjeves, for det er ikke så spesielt viktig _hva_ du spiser, men _hvor_ mye av det du spiser. Du kan spise altfor mye av sunne middager og ting, og derfor få kalorioverskudd. Måtehold er greia. 1
Adrenalina1 Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 (endret) Går å slanker meg😝 Hvordan gjør du det? Endret 4. august 2022 av Adrenalina1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kompenser. Tren ekstra i morgen. Løp 1t. Eller gå 2t. F.eks Anonymkode: 42b65...c18 Jeg "straffet" meg selv hver gang jeg sprakk litt da jeg gikk ned 10 kg nå nylig. Spiste jeg sjokolade, måtte jeg kompensere med trening Noen ganger trente jeg for å spiste sjokolade etterpå 🤣 Har holdt vekta siden jeg gikk ned, så noe riktig har jeg gjort så langt. Anonymkode: bf426...69f 1 1
tonebelinda Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjedelig. Alt det gode arbeidet forgjeves. Men det er bare å starte fra scratch igjen. Anonymkode: f45e7...d72 Det er da ikke forgjeves det som er gjort! Vi sprekker de fleste av oss en gang i ny og ne, og da er det bare å fortsette der man var før sprekken dagen etter. Lykke til videre.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg "straffet" meg selv hver gang jeg sprakk litt da jeg gikk ned 10 kg nå nylig. Spiste jeg sjokolade, måtte jeg kompensere med trening Noen ganger trente jeg for å spiste sjokolade etterpå 🤣 Har holdt vekta siden jeg gikk ned, så noe riktig har jeg gjort så langt. Anonymkode: bf426...69f Synes du er god! 10 kg - wow ! Jeg har aldri vært overvektig selv, og tror også det er fordi jeg bruker den metoden. Anonymkode: 42b65...c18
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 Ikke tenk at du sprakk, men at du valgte å prioritere noen kalorier der og henter deg inn igjen med å trene tilsvarende kalorier bort eller fjerne tilsvarende kalorier de neste dagene. Det går bra 🥰 Anonymkode: 426ea...35b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 Her er det viktig å jobbe med det mentale. Sprekker vil alltid skje, cluet er å ikke tenke at alt er ødelagt så nå kan jeg like godt gi opp (høres ut som om du ikke gjør det), og fortsette rutinene i morgen. Jeg er ikke enig at man skal måtte kompensere for små sprekker, det blir noe straff-aktig over det som ikke er sunt mentalt. Bedre å bare fortsette som før. Dersom du sulter deg dagen etter en sprekk så er det lett å sprekke igjen om noen dager. Anonymkode: ef785...506 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 Ts her. ny dag i dag og fortsetter som før. ingen krise egentlig, Anonymkode: 147aa...d6d 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kompenser. Tren ekstra i morgen. Løp 1t. Eller gå 2t. F.eks Anonymkode: 42b65...c18 NEINEINEI😳 Da må det i så fall være fordi at man faktisk er motivert til å trene litt ekstra. Men det er ikke lurt å drive og straffe seg selv. Det beste er å bare fortsette med sunne vaner igjen dagen etter. Man er jo bare et menneske, og det er helt vanlig å falle ut litt, eller å bli fristet av noe godt selv om det bare er en tirsdag f.eks. Hvis man har ekstremt strenge regler for seg selv, når man skal slanke seg - så vil det ikke bli en varig endring, for de fleste. Mange får helt sånn alt eller ingenting-tankegang, og da blir det så vanskelig å slanke seg eller opprettholde en sunn livsstil. Og man trenger ikke å kutte ut den usunne maten helt heller. For noen så funker det med kosedag på lørdager, mens for andre så vil det kanskje funke bedre å dele det opp i mindre porsjoner utover uka, eller ha balanserte kose-måltider med både noe sunt og noe usunt. Mange måter å gjøre det på, men man trenger som regel ikke å kutte alt helt ut. Og når man straffer seg selv, så gjør man det bare unødvendig mye tyngre for seg selv. Og det kan kanskje føre til et usunt forhold til mat, etterhvert. Helt normalt å sprekke litt, i blant - men det betyr ikke at man må spise mindre eller trene mer enn man pleier, dagen etter. Anonymkode: fc184...a23 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå