Gå til innhold

Klorbleking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor utbredt er egentlig klorbleking av anus? Det har alltid vært et krav for damene jeg er med, og de er villige til å fjerne de brune flekkene (inngrodd bæsj) der bak for meg. Men jeg er usikker på hvor mange damer som gjør det lille ekstra for mannen sin

Anonymkode: 3c540...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, normal hygiene er mer en nok 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvor utbredt er egentlig klorbleking av anus? Det har alltid vært et krav for damene jeg er med, og de er villige til å fjerne de brune flekkene (inngrodd bæsj) der bak for meg. Men jeg er usikker på hvor mange damer som gjør det lille ekstra for mannen sin

Inngrodd bæsj?!? 🤣🤣🥹🥹🤯

Anonymkode: 7baa1...851

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Attevar sarru? Du skal ha for kreative krav og tydeligvis gode overalelsesevner. Hadde ikke falt meg inn å spørre om. Spesielt... Tenker også om at du skal sleike brunøyet kan du ikke være så livredd for feil farge at du krever klorbleiking. Holder lenge med såpe og vann for å få det rent.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig, jeg har aldri fått klager fra noen av de som har tatt meg bak liksom.

Anonymkode: e7562...a54

AnonymBruker
Skrevet

Du fant ikke et mer sannsynlig tema å trolle om altså?

Anonymkode: 4e492...144

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig blant troll, har jeg hørt.

Anonymkode: 96af0...813

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...