Gå til innhold

Har du noengang tenkt at en dame er gravid ( evt spurt henne om det), men så var hun ikke gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller holder du munn til du er helt bombesikker?

3312CE4B-1D55-4079-8605-969C91C38D7A.jpeg

Anonymkode: 3db51...0cc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men noen gjorde det med meg 😂 Det var morsomt, stakkars hu ble så flau. 

Skal sies at jeg var faktisk bare litt overvektig, og hu venta ei gravid dame😬 

Anonymkode: c4a64...3b6

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg med en kollega av meg. Vi stod bak disken i en bokhandel, og en stresset dame kom for å betale. Hun hadde kanskje noe mage ja, men ikke noe jeg reagerte på, pluss hun var ikke veldig ung heller. Så sa hun (kunden): åh nå blir det godt å sette seg på bussen og slappe av etter en lang dag på jobb». Og kollegaen min sier: «Ja ikke sant? Og jeg ser jo hvorfor du trenger å sette deg ned», hvorpå hun nikker mot magen til damen.. Kunden bare «hæ, hva mener du..?» Kollegaen min: « ja jeg ser jo at du er gravid» nikker igjen mot magen hennes. Kunden: « nei… jeg er ikke gravid.. Huff nå får jeg sette meg ned og grine..» 

Jeg ble så flau på kollegas vegne og sa at Neida du ser ikke gravid ut, og kollegaen Neida er jeg som ser dårlig, osv, ro ro til fiskeskjær. huff er det mulig 🙈

Anonymkode: 88a07...187

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit å spørre. De mest lubne (men ugravide) damene blir nok litt flaue, men jeg tenker at det kan være nyttig å informere dem om deres store mage slik at de kan slanke seg.

Anonymkode: 0a80d...6bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er enormt unødvendig å kommentere. Noen ser gravide ut på grunn av delte magemuskler etter at de har vært gravide. Jævlig festlig for de å stadig få kommentarer på det.

Anonymkode: 1de8b...5d4

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort. 

Damen hadde en slik fasong, jeg sa det ikke for å være frekk. De skulle på en feriereise snart. Jeg sa noe i retning av at håper ikke barnet kom på reisen. 

Pinlig absolutt. 

Anonymkode: 1eb0a...ed8

• Liker 1
Skrevet

Nei, for jeg tenker før jeg snakker.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Hun var ganske stor og så snakket hun om at hun og samboeren hadde barn på vei, så jeg antok naturlig nok at hun var gravid og spurte henne litt om hvordan det var å være gravid. 

Men så viste det seg at det var ikke hun som var gravid, men hennes samboer 🙈

Anonymkode: 7619b...0ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kan like godt være personen bare er litt rund. Min søster har rimelig stor mage, jeg er nå gravid i uke 33. Magen hennes er mye større en min, og den er rimelig stor. Hun er ikke gravid, bare rund. 

Anonymkode: 325bc...579

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, det har aldri skjedd. Spør aldri folk om de er gravide.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. 

Hun var ganske stor og så snakket hun om at hun og samboeren hadde barn på vei, så jeg antok naturlig nok at hun var gravid og spurte henne litt om hvordan det var å være gravid. 

Men så viste det seg at det var ikke hun som var gravid, men hennes samboer 🙈

Anonymkode: 7619b...0ef

Tenker at den må være innenfor.

Anonymkode: c4f43...826

• Liker 2
Skrevet

Haha jeg har fått spørsmålet av en nabo. Sykt flaut for begge to. Er ikke overvektig (i følge bmi) men hadde lagt på meg 4-5 corona-kg og min vektøkning legger seg først og fremst rundt magen… jaja, fikk nå hvertfall et spark bak til å skjerpe meg på mat og trening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har delte magemuskler etter tidligere svangerskap, og har blitt spurt. Det gjør vondt å bli spurt om det, for delte magemuskler er noe som ikke kan trenes bort, og jeg er veldig bevisst på hvordan jeg ser ut, og enda mer når noen påpeker det.

Jeg har ingen skrupler med å la de som spør kjenne på skammen, og håper de husker den godt nok til å ikke spørre noen andre igjen. Men det skulle vært unødvendig å drive voksenopplæring.

Anonymkode: b0700...1ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En dag snakket jeg med en nabo som var gravid på overtid, hun fortalte at hun var skikkelig lei. Noen dager senere møtte jeg henne igjen og da klarte jeg å sukke og si «Du venter ennå».  Det gjorde hun ikke, babyen var allerede kommet. Hun snakket aldri mer til meg.

Anonymkode: 60010...c4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar aldri. Det er veldig lett å ikke si noe frem til de sier det selv. 

Anonymkode: d4e73...2fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har fått kjeft for å ikke gratulere en gravid kvinne.

Jeg spør ikke før 4 centimeters åpning liksom, og for meg var det et tvilstilfelle (altså, jeg var nokså sikker på at hun var gravid), men, som sagt, best å "feile" den veien.

Anonymkode: b8f8c...261

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er greit å spørre. De mest lubne (men ugravide) damene blir nok litt flaue, men jeg tenker at det kan være nyttig å informere dem om deres store mage slik at de kan slanke seg.

Anonymkode: 0a80d...6bb

Nyttig å informere?? Tror du de er totalt blind eller ikke har speil hjemme?? 

Skjerp deg!!🤬

Anonymkode: dbe39...138

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men spurte heldigvis ikke henne direkte. Ett av barna mine hadde en ung, kvinnelige lærer, som var slank bortsett fra magen. Hun hadde skikkelig stor og hard kulemage. Jeg er ikke vandt til at unge kvinner, som ikke har gått gravide før, har en slik fettfordeling, så jeg var sikker på at hun var gravid etter første foreldremøte. 

Anonymkode: b239d...105

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har delte magemuskler etter tidligere svangerskap, og har blitt spurt. Det gjør vondt å bli spurt om det, for delte magemuskler er noe som ikke kan trenes bort, og jeg er veldig bevisst på hvordan jeg ser ut, og enda mer når noen påpeker det.

Jeg har ingen skrupler med å la de som spør kjenne på skammen, og håper de husker den godt nok til å ikke spørre noen andre igjen. Men det skulle vært unødvendig å drive voksenopplæring.

Det kan opereres

Anonymkode: a6eee...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan opereres

Anonymkode: a6eee...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...